لوکزامبورگ به عنوان یکی از کشورهای  کوچک در شمال اروپا است. این کشور با توجه به جمعیت ششصد هزار نفری اش از کشورهای ثروتمند اروپایی به حساب می آید که همواره شرایط سیاسی و اقتصادی باثباتی داشته است. بخش صنعتی این کشور در حوزه هایی همچون فولاد، مواد شیمیایی و لاستیک فعال است.
بخش زیادی از اقتصاد لوکزامبورگ به خدمات، به ویژه بانکداری و امور مالی متکی است. این کشور به عنوان مرکزی برای موسسات مالی و بانک ها در دنیا شناخته شده می باشد.  لوکزامبورگ بیشترین درآمد سالانه بین کشورهای اروپا را دارا می باشد. این اقتصاد پویا سبب شده است که لوکزامبورگ نه تنها یک مرکز جهانی برای امور مالی، بیمه و بانکداری باشد، بلکه مکان جذابی برای سرمایه گذاران متعدد در سال های اخیر گردد. از آنجایی که لوکزامبورگ دارای سیاست های مالی باز می باشد و از آنجایی که در اکثر کشورهای اروپایی افتتاح حساب به سختی انجام می شود - در این کشور به راحتی می توان افتتاح حساب کرد – لوکزامبورگ، برای سرمایه گذاران کل دنیا حائز اهمیت است .
محصولات صادراتی این کشور عبارتند از الوار و شیشه ، فولاد ، تجهیزات و ماشین آلات می باشد که بیشتر به کشورهای آلمان، هلند ، فرانسه ، انگلستان ، اسپانیا و بلژیک محصولات خود را صادر می کند و از همین کشورهایی که نام بردیم موادی مانند آهن و مواد غذایی و کالاهای لوکس را وارد می کند.
در واقع این تبادل در بین این کشورهای سرشناس باعث ایجاد موقعیت بسیار مناسب اقتصادی لوکزامبورگ شده است.
اگر شما نیز مایل به سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لوکزامبورگ هستید، پیشنهاد می شود این مقاله را مطالعه بفرمایید. ما در این مقاله درباره  مزایا و امتیازات ثبت شرکت در لوکزامبورگ، شرایط ثبت شرکت در لوکزامبورگ، رایج ترین قالب های ثبتی در لوکزامبورگ ، حداقل سرمایه جهت ثبت شرکت در لوکزامبورگ، مدارک ثبت شرکت در لوکزامبورگ و زمان لازم جهت ثبت شرکت در لوکزامبورگ، اطلاعات مفیدی ارائه داده ایم. خواهشمند است تا انتهای این مقاله ما را همراهی بفرمایید.

  • مزایای ثبت شرکت در لوکزامبورگ :

ثبت شرکت در لوکزامبورگ یک انتخاب هدفمندانه می باشد. از جمله مهم ترین امتیازات ثبت شرکت در لوکزامبورگ می توان به موارد ذیل اشاره کرد :
- اخذ اقامت لوکزامبورگ ( اخذ اقامت اروپا )
- افتتاح حساب بانکی به نام خود و یا شرکت
- بهره مندی از امکانات درمانی و امکانات رفاهی عالی در سطح اروپا
- اخذ اقامت این کشور بدون هیچ محدودیت سنی
- سرمایه گذار می تواند 100% سهام شرکت را به نام خود داشته باشد.
- شرکت می تواند با استفاده از قانون تجارت آزاد اروپا در اروپا فعالیت تجاری داشته باشد.
- شرکت پس از اخذ برند اروپایی برای خود می تواند به فعالیت اقتصادی در سراسر جهان بپردازد.

  • شرایط ثبت شرکت در لوکزامبورگ :

جهت ثبت شرکت در لوکزامبورگ لازم است شما سابقه تجاری و فعالیت اقتصادی در اتحادیه اروپا و همچنین دلیل قانع کننده برای اقامت در کشور لوکزامبورگ و تجارت در لوکزامبورگ داشته باشید که این دلیل به اقتصاد این کشور کمک نماید.
سرمایه گذاران جهت ثبت در لوکزامبورگ و ساختار مدیریت باید حداقل دو نفر را استخدام کرده و قوانین حسابداری و اداری مناسب داشته باشند.
همچنین اگر می خواهید شرکت خود را در خانه خود ثبت و یا دفتر آن را اجاره کنید، باید اطمینان داشته باشید که قرارداد اجاره فعالیت های تجاری را ممنوع نکرده باشد . از این رو محل سکونت برخی خطرات مالیاتی را نیز هشدار می دهد.
علاوه بر این، چون بازار داخلی لوکزامبورگ ، نسبتاَ کوچک است مرکز مالی این کشور، عمدتاَ بین المللی می باشد، لذا سرمایه گذاران نیازمند افتتاح یک حساب بانکی در کشور لوکزامبورگ می باشند که حداقل سرمایه اولیه را در آن واریز نمایند.
نام شرکت نیز می بایست در راستای نیازهای کشور بوده و مورد تایید قرار بگیرد. این تاییدیه باید در اداره ثبت شرکت ها صورت بگیرد.
لازم به توضیح است شخص برای مراحل ثبت شرکت خود و همچنین افتتاح حساب می بایست شخصاَ به لوکزامبورگ سفر کرده و به این امر مبادرت ورزد. برای این کار متقاضی ابتدا تقاضای یک ویزای توریستی شنگن به سفارت لوکزامبورگ و یا کشورهای دیگر عضو شنگن ارائه می دهد. پس از اخذ این ویزا و سفر به لوکزامبورگ متقاضی به همراه یک وکیل رسمی لوکزامبورگی اقدام به ثبت شرکت خود می نماید. شرکت در اداره تجارت و ثبت شرکت های لوکزامبورگ ثبت خواهد شد.

  • رایج ترین قالب ثبتی در لوکزامبورگ :

اکثر شرکت هایی که در لوکزامبورگ ثبت شده اند شرکت های مسئولیت محدود عمومی و مسئولیت محدود خصوصی هستند. این شرکت ها دارای سهم اولیه مشخص برای شروع می باشند و نیاز به مدیر و سوپروایزر دارند.
از جمله سایر شرکت های قابل ثبت در لوکزامبورگ می توان به موارد ذیل اشاره کرد :
- شرکت شراکت کلی
- شرکت شراکت محدود
- شرکت سهامی شراکت محدود
- شرکت های تعاونی

  • حداقل سرمایه جهت ثبت شرکت در لوکزامبورگ :

جهت سرمایه گذاری در لوکزامبورگ سرمایه گذار باید حداقل 3.000.000 یورو در یک ساختار سرمایه گذاری / مدیریت جدید که دارای دفتر ثبت شده خود در لوکزامبورگ است و دارایی مناسب را ثابت کرده داشته باشد. ( این شرایط با توجه به فعالیت ساختار، تنظیم فضای دفتر، مالی، منابع انسانی و فنی مورد نیاز، تعداد مشاغل و روابط قراردادی با متخصصان بخش مالی می باشد ).

  • مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت شرکت در لوکزامبورگ :

- تعیین نام شرکت ( نام انتخابی می بایست در ارتباط با موضوع فعالیت شرکت باشد. این نام نباید قبلاَ به ثبت رسیده باشد. )
- تکمیل فرم ثبت شرکت در لوکزامبورگ توسط افراد
- اساسنامه شرکت که به امضای تمامی سرمایه گذاران و شرکا برسد. ( این اساسنامه پس از طی مراحل قانونی در روزنامه رسمی کشور لوکزامبورگ منتشر خواهد شد . در اساسنامه نام شرکت، میزان سرمایه، تعداد سهامداران، تیم مدیریت ، آدرس دقیق محل کار، شماره تلفن و فکس شرکت ، مشخصات کامل سهامداران، ساعات کاری، میزان مرخصی و ... ذکر می گردد.)
- پاسپورت و مدارک هویتی ( لازم است این مدارک توسط مترجم رسمی ترجمه شده و در یک دفتر اسناد رسمی ثبت شوند ).
- طرح اقتصادی یا بیزینس پلن ( در این طرح شما باید فعالیت تجاری شرکت و همچنین اهداف فعالیت شرکت را معرفی نمایید. در این طرح می بایست انتظاراتی را که از این طرح در سال های آینده می رود قید گردد. )
- سند ملک
- پرینت شش ماهه حساب
- وکالتنامه که توسط شخص امضا شده باشد.

  • مدت زمان ثبت شرکت در لوکزامبورگ :

مدت پروسه اخذ اقامت از راه ثبت شرکت در کشور لوکزامبورگ 9 تا 12 می باشد.
سوالات خود را از ما بپرسید .

" ثبت شرکت فکر برتر"
{ پاسخی شایسته به نیازهای ثبتی و حقوقی شما }

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران