شهر زابل مرکز استان سیستان و بلوچستان در فاصله 207 کیلومتری شمال شرقی زاهدان و گذرگاه مشهد به چابهار واقع گردیده است. در صورتیکه مایل به ثبت شرکت در زابل هستید بهتر است با شرایط و امکانات این شهرستان بیشتر آشنا شوید، در این مطلب چگونکی ثبت شرکت در زابل بررسی خواهد شد لطفا با ما همراه باشید.

این شهر که یکی از مراکز ارزشمند تاریخی کشورمان است، دارای هنرمندان خودآموخته و صنایع دستی شناخته شده ای است، هنر و صنایع دستی ارزشمندی مانند گلیم بافی، قالی بافی، بلم سازی، کلوچه و نان پزی، حصیربافی، پرده بافی، خامه دوزی بر روی لباس که از ره آورد های این شهرستان هستند.

از دیگر منابع مالی این استان نیز می توان به صنایع کشاورزی و دامپروری اشاره نمود، در این شهر محصولاتی مانند؛ غلات، محصولات جالیزی، نباتات و علوفه کشت می شود و پرورش دام و طیور و بخصوص پرورش ماهی نیز تولید بالایی دارند. علاوه بر اینها این استان و این شهر دارای معادن ارزشمند کرومیت، مرمر و سنگ لاشه می باشد.

با توجه به تمامی این موارد و طرح های دولتی برای محرومیت زدایی از استان هایی مانند استان سیستان و بلوچستان، متقاضیان می توانند کسب و کار خود را در این شهرستان با ثبت شرکت راه اندازی نمایند. در این شهرستان نیز مانند سایر نقاط کشور تابع قوانین تجارت انواع شرکت های تجاری اعم از شرکت با مسئولیت محدود، ثبت شرکت سهامی خاص وعام، شرکت تضامنی، شرکت مختلط سهامی و مختلط غیر سهامی، شرکت نسبی، شرکت تعاونی (تولید و مصرف) قابل ثبت هستند و متقاضیان می توانند با توجه به نیازها و امکانات خود قالب مورد نظر را برای ثبت شرکت انتخاب نمایند.

در این شهرستان قالب های سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود دارای درخواست بیشتری برای ثبت می باشد که در ادامه این مطلب به بررسی چگونگی ثبت آنها در شهرستان زابل خواهیم پرداخت.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در شهرستان زابل

شرکت با مسئولیت محدود در شهرستان زابل با حداقل دو شریک و تامین سرمایه اولیه به میزان یک میلیون ریال قابل ثبت است. در این شرکت شرکاء به میزان سرمایه خود در شرکت مسئولیت دارند و نه بیشتر توجه داشته باشید که زمان تاسیس شرکت با مسئولیت محدود در شهر زابل نیاز به افتتاح حساب در بانک نیست و متقاضیان می توانند بعد از ثبت شرکت به بانک مراجعه نموده و افتتاح حساب نمایند.
جهت ثبت شرکت در زابل در ابتدا بهتر است مدارک مورد نیاز را آماده نمایید (در ادامه به آنها اشاره خواهد شد) و نام شرکت خود را با توجه به قوانین انتخاب نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در زابل (شرکت با مسئولیت محدود)

-کارت ملی برابر اصل کلیه سهامداران (برابر اصل در مراجع قضایی یا دفاتر اسناد رسمی صورت می گیرد).
-فتوکپی برابر اصل شناسنامه شرکاء و مدیران
-تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در 2 برگ و تکمیل آن و امضا ذیل تقاضانامه توسط کلیه سهامداران (لازم به ذکر است اوراق تقاضانامه و شرکتنامه به دلیل بهادار بودن صرفاَ می بایست از محل اداره ثبت شرکت ها تهیه گردند)
-شرکت نامه 2 برگ و تکمیل آن و امضا ذیل شرکت نامه توسط کلیه سهامداران
-اساسنامه 2 جلد و امضا ذیل تمام صفحات آن توسط کلیه سهامداران
-صورت جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت مدیره 2 نسخه که به امضا سهامداران و بازرسین رسیده باشد.
-اخذ و ارائه ی مجوز در صورت نیاز
-تاییدیه هیئت مدیره اشخاص حقوقی سهامدار،مبنی بر غیر دولتی بودن آن
-معرفی نامه نمایندگان، در صورتیکه سهامداران و اعضا هیئت مدیره از بین اشخاص حقوقی باشند و ارائه تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس یا آخرین تغییرات آن
-گواهی عدم سوءپیشینه برای کلیه اعضا
-ارائه مجوز در صورت نیاز بنا به تشخیص کارشناس اداره ثبت شرکت ها

ثبت شرکت در زابل در قالب سهامی خاص

شرکت سهامی خاص که یکی از انواع شرکت های سهامی می باشد با حضور حداقل پنج نفر شامل سه نفر سهامدارو دونفر بازرس قابل ثبت می باشد. تمامی شرکت های سهامی خاص باید یک جلد دفتر سهام جهت ثبت سهام شرکت تهیه نمایند و تمامی تغییرات سهام نیز در آن ثبت گردد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت سهامی خاص در زابل

-تکمیل دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص که به امضای کلیه سهامداران رسیده باشد.
-تکمیل دو نسخه اساسنامه شرکت سهامی خاص که به امضای کلیه سهامداران رسیده باشد.
-ارائه دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین که به امضای کلیه سهامداران رسیده باشد.
-فتوکپی شناسنامه برابر اصل شده تمامی اعضای هیئت مدیره و سهامداران و بازرسین
- فتوکپی کارت ملی برابر اصل شده تمامی اعضای هیئت مدیره و سهامداران و بازرسین
-در صورتیکه اعضاء هیئت مدیره یا سهامداران اشخاص حقوقی باشند ارائه کپی آخرین روزنامه رسمی،شخص حقوقی و نامه معرفی نماینده (در سربرگ شرکت) و کپی شناسنامه و کپی کارت ملی برابر اصل شده نماینده شخص حقوقی
-ارائه گواهی عدم سوءپیشینه کیفری برای کلیه اعضا ی هیات مدیره و بازرسان شرکت از طرف متقاضی ثبت شرکت (مراکز پلیس +10)
-ارائه اقرارنامه در متن صورتجلسه جهت کلیه ی اعضای هیات مدیره،مدیر عامل و بازرسان شرکت مبنی بر اینکه مشمول ممنوعیت های مندرج در اصل 141 قانون اساسی نمی باشند.
-ارائه اقرارنامه بازرس یا بازرسان در متن صورتجلسه
-ارائه اصل وکالتنامه یا کپی برابر اصل وکالتنامه
-ارائه اصل قیم نامه یا کپی برابر اصل قیم نامه
-پرداخت فیش 40.000 ریال بعنوان هزینه
-ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل 35% سرمایه اولیه شرکت

توجه داشته باشید که جهت ثبت شرکت در زابل نیز نیازی به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت ها در این شهرستان نمی باشد و شما می توانید با مراجعه به سامانه ای که از سوی اداره ثبت شرکت ها معرفی شده است و انجام مراحل ثبتی شرکت خود را به ثبت برسانید.

بیشتر بخوانید:
- ثبت شرکت در کاشان
- ثبت شرکت در اصفهان

با سپاس از همراهی شما عزیزان اعلام می داریم، مجموعه فکر برتر آماده ارائه انواع خدمات ثبی به شما عزیزان در سراسر کشور می باشد. 42143-021

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران