موسسه حقوقی فکر برتر رایکا فعالیت خود را از سال 1392 با هدف مشاور تخصصی حقوقی در زمینه ثبت و تغییرات شرکتها و ثبت نام و علائم تجاری و طرحهای صنعتی و ثبت اختراعات به اشخاص حقیقی و حقوقی هموطنان عزیز و اتباع دیگر کشورها با تمرکز ویژه بر پورتال سازمانی و خدمات الکترونیک وابسته به تکنولوژیهای نرم افزاری روز آغاز نموده. این موسسه از بدو تاسیس با بهره گیری از استانداردها و متدهای جدید تولید نرم افزار و با پشتوانه تیم فنی متشکل از حقوقدانان و متخصصینی با تجربه و کارشناسان و وکلای دادگستری مجرب توانسته است پرونده های بیشماری را به سرانجام رسانده و با رضایت 97 درصدی مشتریان ادامه راه دهد. ما از ابتدای فعالیت خود و با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان و وکلای خود توانسته ایم بیش از 30000 پرونده موفق را بر اساس پیگیری تخصصی و دانش روز خود با بهره گیری از دانش روز و نرم افزارهای هوشمند جامع خود به ثبت برسانیم.
در این نوشتار به طور اجمال با :
- مشخصات ثبتی موسسه (اعضا و سرمایه و تاریخ تاسیس)
- زمینه های فعالیت
- برخی از مشتریان
- محدوده جغرافیایی خدمات
- فن آوری های مورد استفاده
- اصول اخلاقی
- توجه به نیاز و نظرات مشتریان و جامعه
- ویژگی های ممتاز
- توجه به افزایش توانمندی کارکنان
- استراتژی
- اهداف بلند مدت و کوتاه مدت
- گواهینامه ها و مجوزات
- نحوه ارتباط با موسسه و تعداد پرسنل
1. مشخصات ثبتی موسسه
تاریخ تاسیس شرکت:17/02/92
سرمایه ثبتی موسسه 10/000/000/000 ریال
_اعضای موسسه با قید مسئولیت و درصد شرکت و تحصیلات:
پری ناز پیشدادیان دارای مدرک کارشناسی شیمی از دانشگاه ساری و مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره
2. زمینه های فعالیت
_زمینه فعالیت ارائه کلیه خدمات حقوقی، تنظیم قراردادهای تجاری، ثبت نام و علائم تجاری، ثبت شرکت، ثبت کنسرسیوم، ثبت جوینت ونچر، ثبت طرحهای صنعتی، ثبت اختراع، حمایت و طرح دعوی علیه اشخاص که از برندهای ثبت شده سوء استفاده می کنند، ابطال گواهینامه نسبت علائم تجاری که به صورت متقلبانه به ثبت رسیده اند، ثبت و اعمال تغییرات شرکتها در خصوص افزایش سرمایه، تغییر و تعیین اعضای هیئت مدیره و سایر تغییرات و تصمیمات.
3. برخی مشتریان شرکت
برخی از مشتریان منتخب |
|
آتیه سازان امید نسل امروز (بیمه دی) |
نقل و انتقال سهام ـ تصویب اساسنامه جدید ـ انتخاب مدیران ـ تعیین سمت مدیران و حق امضا ـ افزایش سرمایه |
قرض الحسنه قائم چیذر |
انتخاب مدیران و بازرسین ـ انتخاب روزنامه کثیر الانتشار ـ تعیین سمت مدیران و حق امضا ـ افزایش سرمایه |
موسسه حسابداران خبره ایران |
انتخاب شورای مدیریت ـ انتخاب مدیر اجرایی و رئیس شورا ـ انتخاب مدیران ـ تعیین وضعیت حق امضا |
بانک تجارت |
انتخاب بازرسین ـ انتخاب روزنامه کثیر الانتشار ـ تصویب صورت مالی- ثبت برند لرای شرکتهای تابعه |
موسسه انجمن پرستاری ایران |
انتخاب مدیران و بازرس ـ تعیین سمت مدیران و حق امضا |
موسسه انجمن علمی جراحان دست ایران |
انتخاب مدیران و بازرس ـ تعیین سمت مدیران و حق امضا |
بنیاد آرتا جراحی استخوان دکتر شیخ |
تغییر نشانی ـ انتخاب هیئت امنا ـ انتخاب بازرس ـ انتخاب روزنامه کثیر الانتشار |
تامین و تصفیه آب و فاضلاب استان تهران |
انتخاب مدیران و بازرسین ـ تعیین سمت مدیران و حق امضا ـ تصویب صورت مالی ـ تغییر موضوع ـ تفویض اختیارات هیئت مدیره به مدیرعامل |
حمل و نقل پیک بادپا |
انتخاب بازرسین ـ افزایش سرمایه-ثبت اختراع |
رنگین سفره ایرانیان |
انتخاب بازرسین ـ افزایش سرمایه |
کارخانجات داروپخش |
افزایش سرمایه از طریق سود انباشته-ثبت برند و طرح صنعتی |
موسسه آوای رسانه آفتاب |
تغییر نشانی ـ الحاق به موضوع ـ انتخاب مدیران ـ تعیین سمت مدیران و حق امضا |
بولر |
الحاق به موضوع |
سرمایه گذاری کارکنان پترو پارس |
انتخاب بازرسین و مدیران ـ تصویب صورت مالی |
رنگ دوپلی پارس |
نقل و انتقال سهام ـ انتخاب مدیران و بازرسین ـ تعیین سمت مدیران و حق امضا |
تهران تایمز |
تصویب اساسنامه جدید ـ انتخاب مدیر مسئول ـ تغییر موضوع |
فرهنگی مطبوعاتی صنعت معدن و تجارت |
انتخاب مدیران ـ تعیین سمت مدیران و حق امضا ـ اصلاح مواد اساسنامه |
شهرکهای صنعتی تهران |
انتخاب بازرسین ـ انتخاب مدیران ـ تعیین سمت مدیران و حق امضا ـ تصویب صورت مالی |
موسسه فرهنگی مطبوعاتی نشر آوران |
انتخاب مدیران و بازرسین ـ تصویب صورت مالی ـتعیین سمت مدیران و حق امضا |
تولیدی و بهداشتی و آرایشی گلان |
افزایش سرمایه ـ انتخاب بازرسین و انتخاب مدیران ـ تعیین سمت مدیران و حق امضا |
موسسه مبارزه با استعمال دخانیات |
انتخاب مدیران ـ تعیین سمت مدیران و حق امضا |
شیرین آتام |
افزایش سرمایه |
آب معدنی سرداب دیلمان |
انتخاب بازرس ـ انتخاب مدیران ـ تصویب صورت مالی ـ تعیین سمت مدیران و حق امضا |
4. محدوده جغرافیایی خدمات
در تهران و کلیه شهرستانها و کلیه مناطق آزاد ایران اعم از کیش، قشم، اروند، انزلی، ارس، چابهار و.........
5. فن آوری های مورد استفاده
استفاده از سیستم CRM هوشمند تهیه شده توسط تیم IT موسسه حقوقی فکر برتر
6. اصول اخلاقی
کلیه کارکنان این موسسه تمام تلاش خود را در جهت پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای نموده و کلیه شئونات اخلاق فردی و اجتماعی را در قالب وقت شناسی، وظیفه شناسی، آراستگی ظاهر، حذف تشریفات زائد، شفافیت در اطلاع رسانی، صداقت و امانتداری رعایت می نمایند.
7. توجه به نیاز و نظرات مشتریان و جامعه
دپارتمان تحقیق و پژوهش بازار پس از چند ماه در شرکت ایجاد گردید که وظیفه این دپارتمان بررسی انتقادات و پیشنهادات مشتریان و اصلاح و آموزش سیستم مدیریتی پرسنل شرکت است که علاوه بر این، نیازها و معضلات حقوقی و ثبتی اشخاص ایرانی و خارجی در محدوده کشوری جمهوری اسلامی ایران را بررسی و برای حل این معضلات به مدیریت پیشنهاد می دهد.
8. ویژگی های ممتاز
استفاده بیش از 100 نیروی متخصص که با حداقل مدرک کارشناسی در رشته حقوق و اقتصاد و بازرگانی مشغول به کار می باشند.
پذیرایی از مهمانان در ساختمانی وسیع با پارکینگ اختصاصی
پیگیری و اطلاع رسانی روزانه پرونده های مشتریان توسط کارشناس پرونده و اطلاع رسانی توسط سیستم CRM هوشمند از وین Email و sms و تماس تلفنی گویا ( خودکار)
9. توجه به افزایش توانمندی کارکنان
برای ایجاد محیط شاد همراه با تخصص و پشتکارکلیه پرسنل و مدیران شرکت ازکلاسهای آموزشی که به صورت منظم هر هفته برگزار می شود استفاده می کنند. این کلاسها تخصص پرسنل و مدیران را به روز نگه می دارد، علاوه بر اینکه در زمینه روابط عمومی و نحوه برخورد با مشتریان نتایج شگفت انگیزی داشته است.
شعار شرکت : GET TO REGISTER
10. استراتژی شرکت
محیطی آرام برای حضور مشتری فراهم آوردیم تا پس از انعقاد قرارداد و تکمیل مدارک از سوی کارفرما جهت به سرانجام رساندن پرونده مشتریان نیازی به حضور چند باره ایشان نباشد. هزینه خدماتمان را همچنان استاندارد و طبق تعرفه نگه داریم و تمرکز بر این خواهیم داشت که آگاهی و هماهنگی مشتریان از پرونده های سپرده شده همچنان با پیشرفت تکنولوژی به روزتر شود و پذیرایی از مشتریان VIP فعال تر گردد به نحوی که ترنسفر مشتریان نیز بر عهده موسسه باشد.
11. اهداف بلند مدت و کوتاه مدت
ایجاد شعب موسسه در اروپا، چین، آمریکا و استرالیا، تهیه و ساخت نرم افزار هوشمند، مشاوره رایگان به زبانهای فارسی، انگلیسی، فرانسوی، چینی، اسپانیایی و ایتالیایی که قدمهای ابتدایی آن برداشته شده است.
استخدام بیش از 1000 کارشناس حقوقی و ثبتی و استخدام بیش از 1000 کارشناس حقوق برای مشاوره آنلاین به صورت رایگان
شناسایی مشتریان از مبداء به صورتی که برای پیدا کردن ما دچار زحمت نشوند و قبل از اینکه آنها به دنبال یک مشاور و یا یک وکیل متخصص بگردند ما بتوانیم نیاز آنها را شناسایی و با آنها ارتباط برقرار کنیم.
استخدام وکلا و کارشناسان متخصص و با تجربه و جوان و مسلط به زبانهای خارجی (بین المللی) تا دو برابر سطح موجود.
سریعتر شدن روند اجرای پرونده ها تا رسیدن به نتیجه نهایی با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا
12. گواهینامه ها و مجوزات
- گواهینامه اخذ مالیات بر ارزش افزوده
- گواهینامه TUV ISO 9001
13. نحوه ارتباط با موسسه و تعداد پرسنل
تلفن: 43927-021 42017-021 42143-021 42037000-021
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وب سایت: companyregister.ir
فکس: 89782672 89770097
تعداد پرسنل شرکت 190 نفر که از این بین 87 نفر پرسنل اداری و 103 نفر مشاور و کارشناس حقوقی هستند.
ساختمان شرکت مشتمل بر 3 طبقه که مجموعاً 1500 متر فضای کاری می باشد و موسس شرکت دارای 15 سال سابقه در خصوص ثبت شرکتها می باشد.