اخذ کارت پیمانکاری شهرداری

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

به جهت ارتقاء توان فنی و اجرایی و بهبود توان کیفی و کمی پیمانکاران  ( حقیقی و حقوقی) ، بسیاری از شهرداری ها شاخص های خاصی را لحاظ نموده  و کارت های ویژه ای تحت عنوان " کارت پیمانکاری شهرداری" به متقاضیان اختصاص داده اند که دریافت این کارت به منزله ی شناسایی و انسجام پیمانکاران می باشد.
لذا پیمانکاران پس از دریافت رتبه پیمانکاری از معاونت عمرانی می بایست از طریق ثبت نام در " امور پیمانکاران فنی و عمرانی" جهت اخذ این کارت اقدام نمایند.
مرجع تایید کننده ی صلاحیت دریافت کارت پیمانکاران شهرداری ، کمیته ی فنی و عمرانی شهرداری می باشد. در ذیل به بررسی مدارک مورد نیاز جهت اخذ کارت پیمانکاری و همچنین شرایط تمدید صدور کارت می پردازیم.

  • مدارک مورد نیاز جهت اخذ کارت پیمانکاری شهرداری

- کپی مدارک شناسایی مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره و پرسنل شرکت پیمانکاری
- کپی مدارک تحصیلی مدیر عامل شرکت و اعضاء هیئت مدیره و پرسنل شرکت پیمانکاری
- اسناد مربوط به سوابق کاری شرکت پیمانکاری
- گواهی مربوط به اخذ رتبه یا گرید شرکت از مرجع صادر کننده ی رتبه
- لیست تجهیزات و ماشین آلات شرکت پیمانکاری
- لیست امکانات اصلی و جانبی شرکت پیمانکاری

  • شرایط تمدید صدور کارت الکترونیکی پیمانکاری شهرداری

- دارا بودن گواهینامه صلاحیت پیمانکاری معتبر از استانداری
- دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی مرتبط ( حداقل لیسانس ) برای مدیر عامل
- کسب امتیاز دوسوم جهت اعضاء هیئت مدیره

تبصره : با استناد به پیوست 2 بخشنامه شماره 31395 / 100 مورخ 26 / 4 / 89 معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارزیابی مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره به قرار ذیل می باشد :

* رشته های زمینه {X } = 1 امتیاز

* رشته های مرتبط {+} = 5/0 امتیاز

* رشته های غیرمرتبط {- } = 0 امتیاز
- دارا بودن شرایط اختصاصی زیر جهت دارنده حق امضاء قراردادهای شهرداری مناطق 22 گانه تهران الزامی است :
* جزء شرکاء باشد.
* مدرک تحصیلات دانشگاهی مرتبط ( حداقل لیسلنس ) داشته باشد.
* عضو هیئت مدیره باشد.

تبصره : در صورت داشتن حق امضای مشترک، حداقل یکی از افراد باید شرایط مذکور را داشته باشد و در صورت داشتن حق امضاء توسط چند نفر به صورت جداگانه، هر کدام به تنهایی می بایست شرایط مذکور را دارا باشند:
- حضور فردی که گواهینامه صلاحیت پیمانکاری به نام او صادر شده در هیئت مدیره شرکت الزامی می باشد.
- برابر اصل کردن  مدرک دانشگاهی مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره در مراجع ذیربط و به همراه داشتن اصل آن به هنگام تحویل مدارک الزامی است.


کلیه امور ثبتی و اداری خود را به ما بسپارید.
"آنچه در تخصص ماست جلب رضایت کامل متقاضیان با ارائه مناسب ترین خدمات است"

تماس جهت پیگیری روند اجرایی قرارداد منعقد شده

ارتباط با فکر برتر : 02142037000
آدرس: جردن، بالاتر از اسفندیار پلاک۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)

تماس به جهت اخذ مشاوره از کارشناسان:

مدیریت و فروش: 02142143
ثبت شرکت در عمان: 09128330765
ثبت شرکت: 09128578441
تغییرات: 09129352517
ثبت برند و نام تجاری: 09129350317
اخذ و تمدید کارت بازرگانی: 09120907459
اخذ کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
ثبت طرح : 09128394102
ثبت اختراع دانش بنیان: 09128579331
آدرس:
جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
ارتباط با فکر برتر : 02142037000 

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران