ثبت شرکت در آلمان

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
  • ظرفیت های سرمایه گذاری آلمان :

آلمان کشوری در قاره اروپا پایتخت برلین است. آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای بالتیک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلند مرز دارد. و با 82 میلیون نفر، پر جمعیت ترین کشور اروپا است.
آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا و جایگاه چهارم تولید ناخالص داخلی، نرخ تبدیل ارز و پنجمین تولید ناخالص داخلی برابری قدرت خرید را در جهان دارد.آلمان از بنیانگذاران اتحادیه اروپا و حوزه یورو است. جایگاه اقتصادی این کشور در جهان بعد از انقلاب صنعتی و همزمان با تشکیل آن مطرح شد و تا به امروز از آن به عنوان یک کشور پیشرو و نوآور و همچنین سرمایه گذار در پروژه های تحقیقاتی نام برده می شود.
آلمان همچنین در سال 2014 سومین صادر کننده بزرگ دنیا از لحاظ کالا و خدمات بوده است. 70 % تولید ناخالص داخلی آلمان به بخش خدمات، 29% به صنعت و 90% به کشاورزی اختصاص دارد. صادرات این کشور 41% از تولید ملی را شامل می شوند. ده محصول اول صادراتی آلمان عبارتند از: خودرو، ماشین آلات، محصولات شیمیایی، محصولات الکترونیک، تجهیزات الکتریکی، مواد دارویی، تجهیزات حمل و نقل، فلزات، محصولات خوراکی و پلاستیک.
آلمان هفتمین کشور پر بازدید جهان است، علاوه بر این بیش از 30% از آلمانی ها تعطیلات خود را در کشور می گذرانند. گردشگری در آلمان برای این کشور عامل نخست پیشرفت اقتصادی نیست اما با این حال کمک زیادی به اقتصاد محلی و ملی این کشور کرده است. همچنین آلمان به خاطر مسیرهای گوناگون توریستی آن، مانند مسیر جاده رمانتیک، جاده دژها و ... شناخته شده است.
• ثبت شرکت در آلمان :
هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان وجود ندارد به همین منظور برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور دریافت مجوز اقامت با هدف کارآفرینی ضروری و مورد نیاز است.
سرمایه گذاری در کشور آلمان می تواند به گونه های زیاد و از راه های حقوقی متعدد انجام پذیرد که در زیر به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم :
• تأسیس شرکت با مسئولیت محدود :
برای تأسیس و به ثبت رساندن شرکت با مسئولیت محدود در آلمان می توان با یک شخص یا بیشتر اعم از حقیقی یا حقوقی تاسیس نمود. حداقل سرمایه لازم برای ثبت 25000 یورو می باشد.
• تأسیس شعبه (مستقل و وابسته) :
اشخاص حقیقی یا حقوقی می توانند مبادرت به تأسیس و ثبت شعبه اعم از مستقل و یا وابسته بنمایند. تمام شرکت های تجاری با شخصیت حقوقی مستقل از نظر قانون آلمان تاجر کامل محسوب می شوند و مجاز به تاسیس شعبه می باشند.
• دفتر نمایندگی :
تأسیس نمایندگی در آلمان ممکن است به شکل دفتر باشد، این دفتر ممکن است از طرف خود شرکت مادر اداره شود و از این لحاظ از هر جهت وابسته به شرکت مادر است و یا ممکن است که این دفتر نمایندگی از طرف یک نماینده تجاری با داشتن وکالت اداره شود. در هر صورت دفتر نمایندگی حق فعالیت مستقل مانند عقد قرارداد به نام خود نداشته و فقط می تواند فعالیت تجاری محدودی داشته باشد.
• مزایای ثبت شرکت در آلمان :
ـ امکان داشتن مشاوره تخصصی توسط حقوقدانان آلمانی در زمینه های تجاری
ـ مالکیت صد در صد سهام شرکت
ـ فرصت های شغلی فراوان
ـ امکان دریافت اقامت برای مدیر عامل
ـ امکان دریافت وام های تجاری
ـ تجارت با کل دنیا بدون محدودیت
ـ عدم هیچگونه تعهد در میزان و نحوه فعالیت تجاری
ـ برخورداری از اعتبارات بانک های اروپایی و جهانی
ـ عدم هیچ گونه ریسک مالی
ـ امکان برخورداری از آدرس پستی شرکت، تلفن اختصاصی و ...
ـ امکان استفاده از دفتر مجازی
ـ امکان برخورداری از پرسنل متخصص در زمینه ترخیص کالا و گمرک آلمان
• مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در آلمان :
ـ تکمیل فرم ثبت شرکت در کشور آلمان
ـ اسکن پاسپورت سهامداران و مدیرعامل
ـ نام شرکت
ـ فتوکپی از آخرین مدرک تحصیلی
ـ طرح توجیهی اقتصادی
ـ سند مالکیت و پرینت حساب بانکی
ـ امضای وکالتنامه توسط موکل

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران