آنچه که راجع به هزینه های ثبت شرکت در اصفهان باید بدانید

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

یکی از استان های جذاب برای تاسیس شرکت ، استان اصفهان است. این استان با دارا بودن ظرفیت های بی بدیل در بخش های کشاورزی، دامداری، صنعت ، گردشگری ، صنایع دستی و ... موقعیت های ممتازی برای جلب و جذب فعالان اقتصادی دارد.
به موجب قانون هرگونه شرکتی که تصمیم به تشکیل و فعالیت را دارد ، حتماَ می بایست ضمن فراهم نمودن مدارک مورد نیاز، تمامی مراحل ثبت شرکت را طی کند وگرنه به رسمیت شناخته نمی شود و فعالیت آن غیرقانونی می باشد و به جزای نقدی و انحلال شرکت و ممنوعیت از فعالیت محکوم خواهد شد.

اما سوالی که ممکن است در این رابطه مطرح شود ، هزینه های ثبت شرکت در اصفهان است . به طور کلی، هزینه های مربوط به ثبت یک شرکت متفاوت هستند که در این مقاله سعی نموده ایم مواردی را که باعث تفاوت این هزینه ها می گردند را بیان نماییم.
شایان ذکر است، متقاضیان محترمی که می خواهند در اصفهان شرکت ثبت کنند ، می توانند در صورت مواجه شدن با هرگونه سوالی در این رابطه، با کارشناسان و متخصصان ما در موسسه فکر برتر تماس حاصل فرمایند و در مورد جزئیات هزینه ثبت شرکت خود مشاوره و راهنمایی دریافت نمایند.

هزینه ثبت شرکت در اصفهان 

هزینه های ثبت شرکت نسبت به شرکتی که قصد ثبت آن را دارید می تواند بسیار متفاوت باشد. به بیانی دیگر ، نوع و قالب شرکت در هزینه ثبت کردن شرکت بسیار تاثیر گذار است. به همین دلیل، هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود با هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان که نحوه ثبت آن متفاوت است اختلاف دارد.
هزینه تمام شده شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود را عواملی مانند گستره موضوع فعالیت شرکت، سرمایه اولیه شرکت و نیز تعداد خطوط روزنامه رسمی و نوع فعالیت ( خدماتی- تجاری – صادرات و ... ) مشخص می سازد. هرچقدر سرمایه و موضوع شما بیشتر باشد قیمت ثبت شرکت شما نیز افزایش خواهد یافت.

درباره هزینه ثبت شرکت در اصفهان
هزینه های مربوط به اساسنامه و تقاضانامه و شرکتنامه، هزینه درخواست گواهی عدم سوء پیشینه و کپی برابر اصل مدارک، هزینه تعیین نام شرکت ، حق ابطال تمبر سرمایه به همراه حق الدرج آگهی، حق الوکاله موسسات ثبتی ، هزینه پاکت و پوشه ، هزینه های پستی ، هزینه پلمپ دفاتر تجاری، هزینه تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی من باب هزینه های ثبت شرکت هستند.
• چند نکته :
1- نحوه محاسبه هزینه روزنامه رسمی بستگی به میزان موضوع و تعداد اعضاء شرکت دارد و به صورت آنلاین و علی الحساب محاسبه می گردد. دارندگان آگهی برای ثبت آگهی در روزنامه رسمی، می بایست تمامی مراحل را از طریق پورتال روزنامه رسمی کشور به آدرس http://www.rrk.ir انجام دهند و هزینه ی انتشار آگهی را نیز صرفاَ به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.
2- علاوه بر درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی کشور، باید آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار نیز درج شود، هزینه روزنامه کثیرالانتشار نیز همانند روزنامه رسمی از همان ضوابط تبعیت نموده و فقط کمی بالاتر می باشد.
3- هزینه دفاتر کل و روزنامه و دفتر دارایی با توجه به اینکه 50 یا 100 برگی یا بیشتر باشند در واحدهای ثبتی مختلف متفاوت است.
4- برای تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی می بایست ابتدا 2 در 1000 سرمایه شرکت به اداره امور مالیاتی و دارایی مربوط پرداخت گردد و سپس فیش های مربوط به تشکیل پرونده و اخذ کد اقتصادی واریز گردند.
5- موسسات و تعاونی ها به هنگام ثبت از پرداخت حق تعیین نام که مبلغ چهار هزار تومان است معاف می باشند.
6- هزینه ثبت کردن شرکت در شهری کوچک در قیاس با مراکز استان و کلان شهرهایی مانند اصفهان متفاوت است.
از همراهیتان بسیار سپاسگزاریم .
هم چنین بخوانید :
- ثبت شرکت در اصفهان
- مراحل ثبت شرکت در اصفهان

 

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران