ثبت شرکت تضامنی در استرالیا امکان پذیر است

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

ثبت شرکت در کشور استرالیا به عنوان یکی از کشورهای مهاجر پذیر در دنیا که امکانات و شرایط مطلوبی برای زندگی و سرمایه گذاری دارد، مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است .

هنگامی که افراد قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور دیگری را دارند می بایست با قوانین و مقررات ثبتی کشور مورد نظر آشنایی کافی داشته باشند تا بتوانند با توجه به کسب و کار خود و نیازها و امکانات موجود بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

 البته توجه داشته باشید که یکی از اصلی ترین شروط دریافت اقامت استرالیا از طریق ثبت شرکت این است که متقاضی در ابتدا بتواند کسب و کار خود را به عنوان یک کسب و کار موفق و سودده در کشور مبداء به دولت این کشور معرفی نماید و علاوه بر آن بیزینس پلن یا طرحی را مبنی بر اهداف و چگونگی دستیابی به آنها را نیز ارائه نماید. تا مقامات این کشور را قانع نماید که کسب و کار فوق برای کشور استرالیا مفید و سود آور خواهد بود.

یکی دیگر از مراحل مهم ثبت شرکت در این کشور شناخت صحیح قالب های ثبتی در این کشور و انتخاب مناسب ترین قالب می باشد.

قوانین ثبتی در سراسر دنیا دارای تفاوت هایی است و قالب های ثبتی قابل ثبت در هر کشور نیز دارای شباهت ها  و تفاوت هایی هستند. بطور مثال در قوانین تجارت در کشور ایران شرکت ها از نظر اهمیت ارکان به دو دسته شرکت های سرمایه و شرکت های اشخاص تقسیم می شوند که در این میان شرکت های تضامنی بهترین مثال برای شرکت های اشخاص می باشند. شرکت هایی که شخصیت و اعتبار شرکاء در آن تاثیر بسیار زیادی دارد و مسئولیت شرکاء در این شرکت نامحدود است، لذا این نوع شرکت از نظر اعتبار در بازار های تجاری و اقتصادی در رأس هرم اعتبار سنجی قرار می گیرد.

در رابطه با امکان ثبت شرکت تضامنی در استرالیا باید چنین گفت؛ قالب های قابل ثبت در سراسر جهان ممکن است دارای شباهت ها و تفاوت هایی باشد لکن قالب هایی هستند که از جهت میزان مسئولیت شرکاء و... دارای شباهت هستند .جهت بررسی کامل تر این منظور در ادامه تمامی قالب های قابل ثبت در کشور استرالیا را بررسی خواهیم نمود :

1-فعالیت اقتصادی در قالب شخص حقیقی (Sole Proprietorship)

در این نوع شرکت در واقع مالک شرکت یک شخص حقیقی می باشد که ذی نفع درآمد ها و مسئول پرداخت تمامی هزینه های کسب و کار و مالیات بردرآمد می باشد. این نوع شرکت معمولاً برای کسب و کار های کوچک و شخصی به ثبت می رسد و معمولاً مالیات این نوع شرکت کمتر از سایر قالب ها می باشد.

2-شراکت (Partnership)

این نوع شرکت یکی از قالب های مناسب برای کسب و کارهای بزرگتر با چندین مالک می باشد. البته در این نوع شرکت دو نوع شریک حضور دارند که برخی از آنها شرکاء تضامنی یا General Partnership هستند که مسئولیت آنها در شرکت نامحدود می باشد. تمام بدهی ها و سایر تهعدات با هم سهیم هستند و بالطبع اداره کننده امور نیز هستند و عده ای دیگر از شرکاء نقشی در اداره و کنترل شرکت نخواهند داشت و در عین حال مسئولیتی نیز دز شرکت ندارند این شرکاء در واقع تنها به میزان سرمایه خود در شرکت مسئولیت خواهند داشت و مسئولیت اصلی اداره شرکت و جبران خسارت های احتمالی بر عهده شرکاء ضامن خواهد بود.

3-شرکت سهامی  (Corporation)

ثبت این نوع شرکت در استرالیا با پیچیدگی هایی همراه است چراکه موجودیت این شرکت از مالکانش جداست و در مقرارت و مالیات صرف نظر از آنان بررسی می شود و به همین دلیل ممکن است نرخ مالیاتی بالاتری داشته باشد. بنا براین ثبت این نوع شرکت برای تجارت های با ریسک بالا توصیه می شود.

با بررسی انواع شرکت هایی که می توان در کشور استرالیا به ثبت رساند می توان اینطور نتیجه گیری نمود که General Partnership از نظر مسئولیت شرکاء دارای شباهت بسیاری با قالب تضامنی که در کشورمان به ثبت می رسد دارد.

در پایان ضمن سپاسگذاری از همراهی شما عزیزان اعلام می داریم مجموعه فکر برتر رایکا با کادری مجرب آماده ارائه کاملترین و بهترین خدمات ثبتی به شما عزیزان می باشد. 42143-021

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران