هزینه ثبت شرکت در گرجستان

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

گرجستان یکی از کشورهای اوراسیایی می باشد؛ بدین معنا که این کشور همزمان در قاره های اروپا و آسیا قرار گرفته است. این کشور زیبا در منطقه قفقاز و بین دریای خزر و دریای سیاه واقع گردیده و پایتخت آن شهر تفلیس است. 

ابن کشور یکی از اعضای ناظر اتحادیه ناتو و اروپا است و همکاری های بسیار گسترده ای نیز با این سازمان ها دارد. بطور کلی کشور گرجستان از نظر قوانین، فرهنگ و مذهب شباهت بسیاری با سایر کشورهای اروپایی دارد و حتی می توان این کشور را در رده کشورهایی مانند استرالیا، نروژ و... قرار داد.

کشور گرجستان از نظر اصلاحات اقتصادی نیز یکی از کشورهای پیشتاز است که دست به اقدامات بسیار ارزنده ای در پیشرفت اقتصادی زده است.

تمامی این مزایایی که بدان اشاره نمودیم در کنار سهولت در سرمایه گذاری و ثبت شرکت در گرجستان باعث شده است تا این کشور توجه بسیاری از سرمایه گذاران را جهت راه اندازی کسب و کار به خود جلب نماید.

بطور کلی انجام امور سرمایه گذاری و دریافت خدمات در کشور گرجستان از بسیاری از کشورهای مشابه پایین تر است و در عین حال انجام این امور نیر سریعتر و آسانتر است.

یکی دیگر از مزایای مهم سرمایه گذاری در کشور گرجستان امکان استفاده از نیروی کار ارزان در این کشور است.

همچنین این کشور دارای زیر بناهای بسیار مناسبی در بخش حمل و نقل می باشد. وجود بنادر کشتی رانی بین المللی و خطوط ریلی و هوایی مناسب و سهولت دسترسی، گرجستان را به یکی از مناسب ترین مقاصد برای تجار تبدیل نموده است.

در صورتی که مایل هستید با چگونگی ثبت شرکت در این کشور و هزینه های آن آشنا گردید در مطالعه ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید:

در ابتدا لازم است بدانید ثبت شرکت در گرجستان مناسب افرادی است که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند و می توانند مبلغ 300هزار لاری برای سرمایه گذاری در این کشور را فراهم آورند.

جهت شروع کار ثبت شرکت در این کشور در ابتدا لازم است از میان قالب های قابل ثبت در این کشور قالب مناسب را انتخاب نمایید، قالب های فوق عبارتند از :

1-شرکت های با مسئولیت محدود 

2-شرکت تضامنی محدود 

3-شرکت سرمایه گذاری فردی 

4-شرکت سهامی خاص 

یکی از مهمترین سوالات متقاضیان ثبت شرکت، در رابطه با هزینه های این فرآیند می باشد. همواره هنگامی که صحبت از هزینه های ثبت شرکت باشد، ما اشاره نموده ایم که با توجه به تفاوت های موجود در این کار نمی توان مبالغ دقیقی را جهت ثبت شرکت اعلام نمود. لکن در ادامه، برخی از هزینه های ثابت ثبت شرکت در گرجستان بررسی خواهیم نمود:

نخستین هزینه ثبت شرکت در گرجستان که متقاضیان با آن مواجه می باشند، هزینه های مربوط به اداره ثبت شرکت های تفلیس است که چیزی در حدود 200 دلار امریکاست.

هزینه مرحله بعد مربوط به ثبت شرکت در گرجستان است. این هزینه ها شامل (اخذ پروانه جنرال تریدینگ، اخذ کد مالیاتی، مهر شرکت، تنظیم اساسنامه (باید به دو زبان گرجی و انگلیسی)، ارائه آدرس دائمی و معتبر شرکت، راهنمایی و مشاوره تخصصی در ارتباط با راه اندازی تجار و بیزینس) حدود 500 دلار امریکا می باشد.

یکی دیگر از هزینه های ثبت شرکت در گرجستان مربوط به ( اخذ جنرال تردینگ، اخذ کد مالیاتی، مهر شرکت، تنظیم اساسنامه (به دو ربان انگلیسی وگرجی) و آدرس دائمی شرکت، اخذ دستگاه آپارات مالیاتی، راهنمایی مشاوره تخصصی در ارتباط با راه اندازی بیزینس) چیزی در حدود 800 دلار امریکا است.

توجه داشته باشید که دستگاه آپارات مالیاتی در واقع مربوط به تجارت هایی است که مشتری های آن پول نقد به صاحب بیزنس پرداخت می کنند؛ مشاغلی مانند سوپر مارکت، رستوران، کافی شاپ، مراکز خرید و...) و در صورتی که این مراکز این دستگاه را نداشته باشند، توسط پلیس مالیاتی جریمه خواهند شد.

در پایان امیدواریم مطالعه مطلب فوق برای شما مفید واقع گردیده باشد. موسسه ثبت شرکت فکر برتر جهت انجام انواع امور ثبتی به صورت تخصصی در کنار شما عزیزان می باشد. 42143-021

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران