امروزه اکثر مردم سعی بر آن دارند که فعالیت های خود را در زمینه های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، تولیدی و غیره تحت یک قالب سازماندهی شده انجام دهند، لذا تمایل بیشتری به تاسیس انواع شرکت های تجاری و غیر تجاری نشان می دهند تا از مزایای این شرکت ها استفاده کنند، اما در عمل با توجه به عدم آگاهی مردم از مباحث پیچیده حقوقی و مواد قانونی مربوطه و عدم استفاده از کارشناسان و متخصصان در رفع مشکلات حقوق و ثبتی ، موجب سردرگمی خود و سایرین شده و خود نیز اغلب موارد با ضرر و زیان های غیر قابل جبرانی رو برو می شوند.لذا وقتی عده ای می خواهند فعالیت های خود را در قالب شرکت های تجاری انجام دهند بایستی:
اولاَ: با انواع شرکت ها و مزایا و معایب آن ها آشنایی داشته باشند.
ثانیاَ: با اطلاع از وظایف و اختیارات و نحوه انتخاب مدیران شرکت و تشریفات خاص قانونی،جهت به ثبت رساندن شرکت های مزبور اقدام کنند؛ در غیر این صورت با مشکلات متعددی روبرو خواهند شد.
بنابراین ، با توجه به نیاز مبرم جامعه و پیچیده شدن روابط سازمانی در دنیای امروز، نیاز به حضور موسسات ثبتی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
چنانچه شما نیز به دنبال انجام امور ثبتی خود هستید ، توجه به نکات ذیل باعث می شود تا سریع تر به هدف مورد نظرتان دست پیدا کنید.
- جلوگیری از اتلاف هزینه و زمان
هزینه و زمان ، دو اهرم عنصر اساسی دنیای مدرن امروز است . چنانچه ، کار را به کاردان بسپارید به راحتی می توانید اهداف خود را در کوتاه ترین زمان ، محقق کنید. ویژگی ممتاز موسسه حقوقی فکر برتر ، حضور وکلای درجه ی یک ، با تجربه و برجسته دادگستری است که همین مهم مانع از اتلاف هزینه و زمان شما خواهد بود.کادر مجرب و کارازموده ی ما با استفاده از توان بالای اعضای خود ، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات حقوقی و ثبتی لازم را به صورت ویژه (vip) جهت حمایت از منافع متقاضیان عزیز انجام خواهد داد.
مشتری مداری، ارائه ی خدمات با کم ترین هزینه و شفاف سازی کامل هزینه ها قبل از ارائه ی خدمات از ویژگی های درخشان مجموعه ی ما بوده است.
- بهره گیری از حضور مشاوران و وکلای توانمند
عدم اطلاع از قوانین و مقررات ، عدم وجود تجربه ، قراردادهای اعتباری ضعیف ، از عوامل شکست در یک کسب و کار است.یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از هر گونه تضعیف در کسب و کار،استفاده از یک راهنما می باشد .شخصی که دارای تجربیات مرتبط با کسب و کار باشد و بتواند شما را در این امر راهنمایی کند.
بهره گیری از یک راهنما، می تواند برای دوری گزیدن از اشتباهات یا تشخیص فرصت های پنهانی نقش حیاتی را بازی کند.برای عده بسیاری از کارآفرینان و طراحان موسسات و شرکت های تجاری، روند بهره گیری از یک راهنما ( فکر ، مذاکره ، تحقیق، تجزیه و تحلیل ) به اندازه طرح نهایی و یا حتی بیشتر از آن مفید است.این کار می تواند سود زیادی برای طرح کسب و کار شما داشته باشد.
یک طرح نهایی آماده ، کاملاَ نشان خواهد داد که افراد توانمند و با تجربه موسسه حقوقی فکر برتر ، کار را می شناسند و آن ها را برای پیشرفت طرح های کسب و کار موسسان و مدیران شرکت به کار می بندند.در واقع، مشاوران ما ، به شما کمک خواهند کرد تا تصمیمات صحیح تری در تمامی مراحل کسب و کار تجاری خود اتخاذ نمایید.
- آسودگی خاطر در انجام امور ثبتی
موسسه حقوقی فکر برتر ، به عنوان یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین مراکز ثبتی کشور، با بهره گیری از مجموعه ای از حقوقدانان و وکلای خوشنام و فوق حرفه ای ، افتخار دارد تا کلیه امور ثبتی را به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان ، بدون هیچ گونه زحمتی از سوی شما به انجام برساند. بدین ترتیب تنها با انعقاد قرارداد، کلیه ی امور ثبتی شما توسط ما انجام خواهد شد.
تیم تخصصی ثبت شرکت فکر برتر ، در خدمت شما خواهند بود در :
- ثبت انواع موسسه و شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن
- مشاوره در انتخاب نام شرکت و نام برند با استفاده از کارآزموده ترین افراد
- ثبت تغییرات شرکت در حداقل زمان
- تنظیم انواع صورتجلسه
- ثبت علائم تجاری در حداقل زمان
- ثبت طرح صنعتی در حداقل زمان
- ثبت اختراع با استفاده از کارآزموده ترین افراد
- اخذ کد اقتصادی در حداقل زمان
- اخذ کارت بازرگانی در حداقل زمان
- اخذ پلمپ دفاتر تجاری در کوتاه ترین زمان ممکن
- اخذ جواز تاسیس با استفاده از کارآزموده ترین افراد
- اخذ انواع ایزو در حداقل زمان
- ارائه ی کلیه ی خدمات مالیاتی با استفاده از کارآزموده ترین افراد
- اخذ و تمدید و ارتقا رتبه شرکت های پیمانکاری در حداقل زمان
- اخذ و تمدید و ارتقا رتبه ی شرکت های مشاور در حداقل زمان
- اخذ و تمدید و ارتقا رتبه ی شرکت های انفورماتیک در حداقل زمان
- اخذ و تمدید و ارتقا رتبه ی شرکت های اندوه سازان در حداقل زمان
- اخذ و تمدید و ارتقا رتبه شرکت های EPC در حداقل زمان
- مشاوره رایگان و کار گزاری نقل و انتقال 100%سهام یک شرکت تا انتقال کامل و انجام تغییرات هیئت مدیره ای برای خریداران و پیمانکاران محترم
- انجام نقل و انتقال سهام در اداره دارایی با استفاده از وکلای متخصص
- اخذ کارت پیمانکاری شهرداری با استفاده از کارآزموده ترین افراد
- مشاوره و کار گزاری اخذ ضمانت های بانکی
- اخذ گذر واژه دوم جهت ورود به سامانه ساجات
- رتبه بندی مدرک مهندسین در کوتاه ترین زمان ممکن
- و ...
همراهی متخصصان ما را در موسسه حقوقی فکر برتر پذیرا باشید ..
مشتریان ما سرمایه های گرانقدر ما هستند.