ثبت شرکت تولید ماکارانی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یکی از غذاهای پرطرفدار که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است ماکارانی می باشد. ماکارانی (pasta) دارای فرآورده های متنوعی از جمله اسپاگتی، ماکارانی و میشل، نودل و لازانیاست. در هر یکصد گرم از ماکارانی، حدود 10 تا 12 گرم پروتئین ، 74 گرم کربوهیدرات و 1/4 گرم چربی وجود دارد.
امروزه انواع ماکارانی های غنی شده با سبوس ، آهن و ویتامین های گروه ب در بازار مصرف وجود دارد که به همراه اضافه شدن گوشت، حبوبات و سویا به آن به راحتی می توان انرژی و ریزمغذی های مورد نیاز برای تمام گروه های سنی به ویژه کودکان را تامین نمود.
نظر به مصرف بالای این ماده غذایی، متقاضیان زیادی جهت ثبت شرکت تولید ماکارانی وجود دارد. شرکت های تجاری حاصل لزوم جمع فعالیت های اشخاص مختلف یا جمع سرمایه های مهم تر از سرمایه ای است که دارایی یک شخص به تنهایی می تواند فراهم کند. برای آشنایی بیشتر با مهم ترین نکات ثبت شرکت ماکارانی با ما در ثبت شرکت فکر برتر همراه باشید.

  • انواع شرکت های تجاری

به موجب ماده 20 قانون تجارت شرکت های تجاری بر هفت قسم هستند : 1) شرکت سهامی ؛ 2) شرکت بامسئولیت محدود ؛ 3) شرکت تضامنی ؛ 4) شرکت مختلط غیرسهامی؛ 5) شرکت مختلط سهامی؛ 6) شرکت نسبی ؛ 7) شرکت تعاونی تولید و مصرف.

  • مرجع ثبت شرکت

ثبت شرکت های ایرانی در تهران در اداره ای به نام " اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی " انجام می شود که یکی از دوایر اداره کل ثبت اسناد و املاک است. به موجب ماده 2 نظامنامه قانون تجارت در خارج از تهران ثبت شرکت ها در اداره ثبت اسناد مرکز اصلی شرکت به عمل می آید و در نقاطی که اداره یا دایره یا ثبت اسناد وجود نداشته باشد، ثبت شرکت در دفتر اسنادرسمی و اگر دفتر اسناد رسمی هم نباشد، در دفتر دادگاه محل انجام خواهد گرفت- که تقریباَ هرگز اتفاق نمی افتد-.

  • تقاضای ثبت شرکت و مدارک مورد نیازی که باید ارائه گردد

تقاضای ثبت شرکت ها توسط مدیران آن ها به عمل می آید .تغییرات طول حیات شرکت نیز تا آنجا که طبق قانون نیاز باشد، باید به ثبت برسد. مدارکی که باید توسط مدیران به اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی و در خارج از تهران به مراجع ثبتی دیگر ارائه شود، در نظامنامه قانون تجارت به تفصیل ذکر شده که در مورد شرکت های مختلف متفاوتند و عمدتاَ عبارت اند از : شرکتنامه ، اساسنامه ( اگر باشد ) ، گواهی پرداخت و تسلیم سرمایه ( توسط مدیران ) ، نامه مدیران، و نام شرکای ضامن که سمت مدیر دارند.

  • تعداد شرکا در تشکیل شرکت

در حقوق ایران برای ایجاد شرکت لازم است حداقل دو شخص در جمع سرمایه شرکت دخالت داشته باشند. بنابراین، در ایران، شرکت تک شریک قابل تشکیل نیست، اما در اینکه برای تشکیل شرکت تجاری حداقل چه تعداد شریک لازم است میان شرکت های پیش بینی شده در قانون تفاوت وجود دارد. شرکت سهامی حسب اینکه از چه نوعی باشد، حداقل تعداد سهام دارانش متفاوت است : اگر شرکت سهامی خاص باشد، تعداد شرکا حداقل باید سه شخص، اعم از حقیقی و حقوقی ( ماده 3 لایحه قانونی ) باشند و هر گاه شرکا بخواهند یک شرکت سهامی عام ایجاد کنند، برای تشکیل و اداره آن لااقل پنج شریک لازم است؛ زیرا اعضای هیئت مدیره شرکت باید لااقل پنج نفر باشند که الزاماَ باید از میان صاحبان سهام انتخاب شوند. ( ماده 107 لایحه قانونی 1347) ؛ اعضای شرکت های تعاونی نباید کمتر از هفت نفر باشند ( ماده 6 قانون بخش تعاونی اقتصاد ج.ا.ا) ؛ سایر شرکت ای پیش بینی شده در ماده 20 قانون تجارت هر یک برای شکل گیری باید لااقل دو شریک داشته باشند.

  • نام شرکت

شرکت دارای نامی است که به خود او اختصاص دارد. اصولاَ شرکا در انتخاب نام شرکت آزادند معذلک رعایت پاره ای مصالح، خصوصاَ حفظ حقوق اشخاص ثالث برقراری شرایطی برای انتخاب نام را اجتناب ناپذیر می سازد.
به موجب دستورالعمل های صادره در تعیین نام شرکت ها :
الف- برای تعیین نام می بایست از اسم خاص استفاده گردد.( اسم خاص کلمه ای است که می تواند مستقیماَ نهاد جمله باشد و برای دلالت بر شخص،شییء یا مفهومی به کار می رود).
ب- اسامی انتخابی باید دارای معنی در فرهنگ دهخدا باشد.
پ- اسامی انتخابی برای نام شرکت باید دارای 3 سیلاب (اسم خاص) باشد.
د- اسم انتخابی، لاتین نباشد.
ه- واژه هایی که به طرز گمراه کننده ای شبیه نام ثبت شده دیگری باشند، پذیرفته نمی شوند.

  • اقدامات لازم در ثبت شرکت :

- مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری و تکمیل اطلاعات خواسته شده شامل : ( اطلاعات مربوط به متقاضی / نام و نوع شخص حقوقی / تعیین پنج نام برای شرکت / مدت و زمان شرکت / موضوع شرکت /  آدرس شرکت / میزان سرمایه شرکت / تعیین سمت اشخاص / تعیین سال مالی شرکت )
- ارسال مدارک از طریق اداره پست به اداره ثبت شرکت ها
با ارسال مدارک به اداره ی ثبت شرکت ها چنانچه صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید و اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد. در آگهی اطلاعاتی در مورد نام شرکت، نوع فعالیت ، مدت و اطلاعاتی از این دست قید خواهد شد.
بعد از چاپ آگهی در روزنامه ، می توانید فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمایید.
ثبت شرکت فکر برتر
{ پاسخی شایسته به نیازهای ثبتی و حقوقی شما }

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران