ثبت شرکت مجازی در دبی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مجوز ثبت شرکت مجازی در دبی این شرایط را فراهم می کند تا افراد بتوانند از سراسر دنیا در این شهر شرکت تاسیس کرده و از راه دور آن را اداره کنند. این مجوز که بر پایه سه بخش اصلی صنایع خلاق، فناوری و خدمات بنا شده است، سبب شده است تا دبی به یک کشور بزرگ در تجارت دیجیتال تبدیل شود و کسب و کار های مختلفی در آن راه اندازی شود. این شیوه ثبت شرکت به افراد کمک می کند تا بدون نیاز فیزیکی یک شرکت را به ثبت رسانده و آن را اداره کنند. اگر می خواهید با مجوز ثبت شرکت در این کشور بیش تر آشنا شوید، کافیست که تا انتهای مقاله در کنار ما باشید. 

مجوز ثبت شرکت مجازی در دبی 

شاید بپرسید مجوز ثبت شرکت مجازی در دبی چیست؟ این مجوز شامل دستورالعمل جدیدی می شود تا کارآفرینان بتوانند بدون حضور فیزیکی در آن شهر، برای ثبت شرکت اقدام کنند. کسانی که موفق به اخذ این مجوز شوند، به راحتی می توانند یک کسب و کار در این شهر راه اندازی کرده و همه فعالیت های مرتبط به تجارت خود را مدیریت کنند. حتی اقداماتی مانند امضاء اسناد نیز به صورت الکترونیکی انجام می شود واین نوع امضاء نیز در کشور امارات کاملا پذیرفته شده می باشد. همچنین می توانید درباره ی فرایند ثبت شرکت در ایران هم می توانید اطلاعات کسب کنید

برای انجام این کار ابتدا باید سه اصل مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید برای اخذ این مجوز اقدام کنید:

  • کارآفرین مورد نظر نباید ساکت کشور امارات باشد. 
  • ۱۰۱ کشور توانایی اخذ این محوز را دارند و کارآفرین باید ساکن یکی از این کشور ها باشد. 
  • کسب و کار ها باید در حیطه های مختلف چاپ و تبلیغات، مشاوره، برنامه نویسی رایانه و طراحی در زمینه مد و زیورآلات باشند. 

علاوه بر همه این ها دقت داشته باشید که اگر درآمد سالیانه شما در این کشور بیش از ۱۰۰ هزار دلار باشد، باید ۵ درصد مالیات بر ارزش افزوده پرداخت نمایید. از این رو کارآفرین باید برای ثبت شرکت در اداره فدرال این کشور نیز اقدام نماید. همچنین دقت داشته باشید که اخذ این مجوز نمی تواند ضمانت کند که شما بتوانید در این شهر حساب بانکی باز کنید و یا این که از این طریق بتوانید اقامت بگیرید. 

مزایای ثبت شرکت مجازی در دبی 

ثبت شرکت مجازی در دبی می تواند مزیت های زیادی برای سرمایه گذاران و کارآفرینان داشته باشد. افراد از این طریق می توانند بدون حضور فیزیکی و به صورت کاملا مجازی می توانند شرکت خود را راه اندازی کرده و اداره کنند. این کار می تواند در وقت و بسیاری از هزینه های شرکت صرفه جویی کند و افراد به راحتی می توانند از طریق حضور در بازار بزرگ و پر سود این شهر به درآمد های قابل توجه ای دست یابند. اخذ این مجوز می تواند انتخاب مناسبی برای فریلنسر ها باشد و از این طریق بدون نیاز به ویزای اقامتی می توانند فعالیت های خود را در این شهر به صورت مجازی انجام دهند.

 کشور امارات با سیاست هایی که اتخاذ کرده است، در زمینه تجارت به یکی از برترین کشور های دنیا تبدیل شده است. امروزه این کشور را در دنیای تجارت به عنوان دومین کشور قدرتمند جهان می شناسند و از این رو سرمایه گذاری در آن می تواند سود های کلانی برای افراد به همراه داشته باشد. علاوه بر همه این ها ثبت مجازی شرکت در این شهر با مزایایی همراه هست که عبارتند از:

  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • عدم نیاز به داشتن شرکت از قبل
  • عدم نیاز به داشتن کارمند بیمه ای
  • امکان اخذ اقامت برای همسر و فرزندان
  • برخورداری از حق تحصیل و بیمه سلامت
  • امکان انجام ۱۰ فعالیت مرتبط با یک مجوز
  • پرسه ثبت بسیار کوتاه و آسان

معرفی انواع مجوز ها در دبی

برای ثبت شرکت مجازی در دبی بهتر است که با انواع مجوز ها در این شهر بیش تر آشنا شویم. ابتدا توجه کنید که برای اخذ این مجوز باید حتما سه شرط لازم را داشته باشید:

  • داشتن یک کفیل در امارات
  • داشتن حداقل تعداد یک سرمایه گذار
  • مدرک تحصیلی مرتبط

کسانی که شرایط لازم برای ثبت شرکت در این شهر را داشته باشند و شرایط آن ها مورد تایید کشور امارات باشد، می توانند یکی از سه نوع مجوز زیر را انتخاب نمایند:

  • مجوز حرفه ای

توجه داشته باشید که این نوع مجوز بیش تر شامل مشاغل و خدماتی می شوند که در زمینه های مختلف حسابداری، مشاوره ای، حقوقی و مالی فعالیت می کنند. همچنین اگر بخواهید در زمینه های علمی و آموزشی فعالیت کنید باید ابتدا برای اخذ این نوع مجوز ها اقدام کرده و سپس برای ثبت شرکت گام بردارید. 

  • مجوز تجاری

اخذ این نوع مجوز به شما کمک می کند تا بتوانید به تجارت کالا بپردازید. همچنین شرایط برای وارد کردن کالا به امارات و یا خروج از آن فراهم می شود و افراد می توانند در زمینه های مختلف خودرو، پوشاک، تجهیزات و ... فعالیت کنند. علاوه بر آن شرایط برای خرید و فروش املاک در این کشور برای شما فراهم می شود و می توانید به طور ۱۰۰ درصد اختیار شرکت را در دت گرفته و نیازی به کفیل نداشته باشید. 

  • مجوز صنعتی

معمول زمانی که کارآفرین می خواهد در زمینه تهیه و تولید کالا اقدام نماید و یا این که آن ها را مورد پردازش قرار دهد، از این نوع مجوز استفاده می کند. معمولا داروسازی، تولید مواد غذایی، نفت و گاز و همچنین مواد صنعتی جزو این نوع صنایع می شود. شما با اخذ این مجوز باید حتما یک دفتر اداری و یا کارخانه تولیدی در این شهر داشته باشید تا بتوانید شرکت مجازی خود را به ثبت برسانید. 

 

کلام آخر 

امروزه برخی افراد به دنبال آن هستند که بتوانند برای ثبت شرکت مجازی در دبی اقدام کنند. این افراد می توانند بدون حضور در این کشور و تنها از طریق یک کفیل شرکت مورد نظر خود را ثبت کرده و اداره کنند. این کشور مجوز های مختلف حرفه ای، تجاری و صنعتی به کارآفرینان اهداء می کند و هر فرد با توجه به شرایط خود می تواند برای اخذ یکی از آن ها اقدام کند. اخذ این مجوز در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد و به افراد کمک می کند تا بتوانند به راحت ترین راه ممکن شرکت خود را در این شهر تاسیس شرکت و سود های کلانی دریافت نمایند. از آن جایی که امضاء الکترونیکی در این شهر پذیرفته شده است، کار کارُرینان خارجی ساده تر شده و برای امضای اسناد نیازی به حضور فیزیکی آن ها نمی باشد. 

سوالات متداول برای ثبت شرکت مجازی در دبی 

  1. شرایط سنی برای ثبت شرکت مجازی در دبی چگونه است؟
  2. افراد در محدود سنی ۱۸ تا ۶۰ سال می توانند برای ثبت شرکت در این شهر اقدام نموده و یک شرکت مجازی تاسیس نمایند. 
  3. نوع ویزایی که با مجوز حرفه ای داده می شود، چیست؟
  4. به این افراد ویزای سرمایه گذاری Investor Visa داده می شود و پس از گذشت سه سال به دفعات نا محدود می توان آن را تمدید نمود. 
  5. چند نمونه از شرکت هایی که افراد به صورت مجازی می توانند در شهر دبی تاسیس کنند را نام ببرید؟ 
  6. افراد می توانند برای ثبت یکی از انواع شرکت هاس سهامی و غیر سهامی، هولدینگ ها، مشارکت عمومی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت های خارجی، شرکت های محلی و مشارکت محدود و ...اقدام نمایند. 


واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران