ثبت شرکت دانش بنیان در آمریکا

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اکثر افراد در سراسر دنیا به زندگی در امریکا علاقه مند هستند و تمایل دارند که بتوانند در این کشور پیشرفته و مدرن کسب و کاری راه انداخته و سود های کلان دریافت کنند. ثبت شرکت دانش بنیان در امریکا یکی از بهترین و عاقلانه ترین روش ها برای رسیدن به هدف می باشد. این کار به شما کمک می کند تا اقامت این کشور را به دست آورید و بتوانید به درآمد های بالایی در این کشور دست یابید. منافع ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در این منطقه به حدی بالا می باشد که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. برای آشنایی با نحوه ثبت شرکت در این کشور کافیست که تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

مراحل ثبت شرکت دانش بنیان در امریکا

امریکا یکی از کشور هایی است که برای شرکت های دانش بنیان ارزش زیادی قائل شده است و تلاش می کند تا از روش های مختلف این نوع شرکت ها را حمایت کند. از این رو شما با ثبت شرکت دانش بنیان در امریکا می توانید به موفقیت های بسیار بزرگ و چشمگیری را در زمینه کسب و کار به دست آورید و از نظر مالی نیز در سطح بسیار بالاتری قرار بگیرید. ثبت شرکت در این کشور به اقدامات خاصی احتیاج دارد که مهم ترین آن ها به شرح زیر می باشند:

  •   بررسی و انتخاب صحیح نوع شرکت 
  •     ارزیابی مکان های مختلف برای راه اندازی شرکت
  •     انتخاب محل مناسب برای شرکت
  •     گذراندن تمام مراحل قانونی 
  •     انجام امور مالیاتی و دریافت کد مربوطه
  •     افتتاح حساب شخصی معتبر در بانک های این کشور
  •     افزایش موجودی حساب بر اساس قوانین
  •     افتتاح حساب تجاری برای شرکت
  •     دریافت کد پستی

هزینه های ثبت شرکت دانش بنیان در امریکا

اداره کسب و کار های کوچک در این کشور یک موسسه بزرگ و توانمند دولتی می باشد که در راستای کمک و پشتیبانی از شکت های دانش بنیان ایجاد شده است. این موسسه هر ساله بیش از یک میلیون کارآفرین را مورد حمایت خود قرار می دهد، به آن ها مشاوره می دهد و راهکار هایی برای دریافت کمک های مالی به آن ها ارائه می دهد. برای ثبت شرکت دانش بنیان در امریکا باید مراحل قانونی مختلفی را سپری کنید و نیاز است که در هر مرحله هزینه خاصی را پرداخت نمایید. 

  1. هزینه تاسیس شرکت بین ۴۰ تا ۵۰۰ دلار
  2. هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود ۱۵۰۰ دلار
  3. هزینه ثبت شرکت های سهامی ۱۷۵۰ دلار
  4. هزینه قابل پرداخت به دولت برای ثبت شرکت، ۳۱۰ دلار
  5. هزینه افتتاح حساب تجاری ۴۹۰۰ دلار
  6. هزینه اخذ کد مالیاتی برای شرکت های مسئولیت محدود در حدود ۱۰۰۰ دلار
  7. هزینه دریافت کد مالیاتی شرکت سهامی ۷۵۰ دلار

البته باید توجه داشته باشید که این هزینه ها به صورت حدودی تعیین شده اند و این مسئله شما در کدام ایالت قصد ثبت و راه اندازی شرکت را داشته باشید می تواند تاثیر بسزایی در تعیین هزینه ها داشته باشد. همچنین با گذشت زمان این مبالغ نیز قطعا تغییر خواهند کرد، از این رو قبل از انجام هر گونه اقدامی بهتر است که با یک مشاور آگاه و کاملا به روز در این باره صحبت کنید. 

مزایای ثبت شرکت دانش بنیان در امریکا

ثبت شرکت دانش بنیان در امریکا می تواند با مزایای زیادی برای افراد همراه باشد. این کشور برای حمایت از شرکت های دانش بنیان کمک های مالی به کارآفرینان ارائه می دهد و سعی دارد تا مالیات های کم تری برای این شرکت ها در نظر بگیرید. اگر بتوانید ثبت شرکت در آمریکا را با موفقیت به پایان برسانید موفق به دریافت ویزا و اقامت این کشور نیز خواهید شد. زمانی که افراد بتوانند از این طریق ویزا دریافت نمایند، امکان زندگی فرد و اعضای خانواده او در این کشور فراهم می شود. زندگی کردن در این کشور می تواند در افزایش فرصت های مالی برای شما بسیار موثر باشد. از طرفی تورم سالیانه در این کشور بسیار کم و قابل قبول می باشد و همین امر سبب می شود تا افراد احساس امنیت بیش تری در زندگی داشته باشند. علاوه بر آن مالیاتی که کسب و کار های مختلف باید پرداخت کنند بسیار مناسب و معقول می باشد و در برابر درآمد بالایی که دریافت می کنند بسیار ناچیز است. 

در حالت کلی نرخ مالیات بر درآمد در حدود ۲۰ درصد می باشد که نسبت به اکثر کشور های دنیا بسیار کم تر می باشد. یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در این کشور امنیت مالی افراد می باشد. آن ها با خیالی آسوده هزینه ها را پرداخت می کنند و می دانند که از هیچ طریقی حق آن ها پایمال نمی شود و همه امور طبق قانون انجام می گیرد. نرخ مصادره اموال در این کشور ۱ درصد می باشد که رقم بسیار پایینی می باشد. این امر سبب می شود تا صاحبان کسب و کار ها احساس امنیت بیش تری داشته باشند. 

خرید شرکت در امریکا

دولت فدرال آمریکا هر سال ۱۰ درصد از درآمد خود را برای این نوع شرکت ها کنار می گذارد و از این طریق به صاحبان کسب و کار ها کمک می کند تا بتوانند شرکت خود را راه اندازی کرده و اداره کنند. این حمایت های که توسط دولت انجام می گیرد سبب می شود تا افراد زیادی برای داشتن یک شرکت دانش بنیان در این کشور تلاش کنند. گاهی اوقات افراد به جای ثبت شرکت دانش بنیان در امریکا برای خرید این شرکت ها اقدام می کنند. ثبت شرکت در این کشور حدود ۲ تا ۴ هفته به طول می انجامد و ایرانیان به دلیل وجود تحریم ها باید زمان بیش تری را برای ثبت یک شرکت در این کشور اختصاص دهند. 

این در حالی است که خرید این شرکت ها در مدت زمان بسیار کوتاه تری انجام می شود و با این کار می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید و به یک شهروند امریکایی تبدیل شوید. این در حالی است که شما با ثبت شرکت در این کشور می توانید اقامت موقت دریافت نمایید. خرید شرکت در این منطقه برای افراد خارجی هیچ مانعی ندارد و همه افراد از سراسر دنیا می توانند برای انجام این کار اقدام نمایند. 

کلام آخر 

افراد زیادی در سراسر دنیا به دنبال زندگی در امریکا هستند و قصد دارند تا کسب و کار های مختلفی در این کشور راه اندازی کنند. این کشور نیز با بسته های حمایتی مختلفی این افراد را پشتیبانی می کند و به آن ها کمک می کند تا بتوانند برای ثبت شرکت دانش بنیان در امریکا اقدام کنند. معمولا برای این کار به ۲ تا ۴ هفته زمان احتیاج دارید که این مدت زمان برای ایرانیان به دلیل وجود تحریم ها کمی بیش تر می باشد. برای انجام این کار باید مراحل قانونی را سپری کنید و هزینه های لازم را پرداخت نمایید. امروزه افراد برای این که بتوانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند و مدت زمان کم تری برای داشتن یک شرکت صرف کنند به جای ثبت شرکت به دنبال خرید یک شرکت می باشند. 

سوالات متداول برای ثبت شرکت دانش بنیان در امریکا

  • برای استفاده از بسته های حمایتی و مشاوره گرفتن جهت ثبت شرکت دانش بنیان در امریکا به کجا مراجعه کنیم؟

 اداره کسب و کار های کوچک امریکا با نام *** در این کشور قرار دارد و برای ثبت این نوع شرکت ها به افراد کمک می کند.

  • انواع شرکت هایی که می توان در امریکا به ثبت رساند را معرفی کنید؟

در این کشور می توانید برای ثبت یکی از شرکت های مشارکتی، شرکت مسئولیت محدود، شرکت سهامی و شرکت های C **** ، S crop و B crop اقدام نمایید. 

  •  برای ثبت شرکت در امریکا چه مدارکی را باید ارائه دهیم؟

برای انجام این کار باید پاسپورت، گواهی عدم سوء پیشینه، شناسنامه و کارت ملی، مدرک تحصیلی و رسید پرداخت های مربوطه را ارائه دهید. 


واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران