0 تا 100 ثبت شرکت داروسازی در آمریکا

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت های داروسازی یکی از پر درآمد ترین شرکت ها در حوزه بهداشت و درمان هستند و به همین خاطر بسیاری از افراد تمایل دارند که در این حیطه فعالیت کنند. از طرفی کشور امریکا یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشور ها از نظر اقتصاد می باشد و به همین خاطر تاسیس شرکت داروسازی در امریکا می تواند با مزایای زیادی برای افراد همراه باشد. رایج ترین زمینه های فعالیت این شرکت ها در امریکا تولید، صادرات و واردات انواع دارو های مورد نیاز می باشد. برای ثبت این شرکت نیز مانند دیگر شرکت ها باید ابتدا آن را از نظر قانونی ثبت کنید و سپس آن را راه اندازی نمایید. 

تاسیس شرکت داروسازی در امریکا 

ثبت شرکت دارویی در همه جای دنیا مراحل خاص خودش را دارد و کمی دشوار است تاسیس شرکت داروسازی در امریکا یکی از اقدامات بسیار هوشمندانه می باشد که افراد در سراسر دنیا می توانند برای انجام این کار اقدام نمایند. البته که ثبت این شرکت ها می تواند شرایط را برای دریافت اقامت و اخذ ویزا نیز فراهم کند و شما با تاسیس این نوع شرکت ها می توانید در امریکا زندگی کنید و خانواده خود را نیز به آن جا دعوت کنید. برای این کار باید یک تا سه سال در این کشور و در شرکت خود به عنوان مدیر فعالیت کرده باشید تا بتوانید اقامت را دریافت کرده و به همراه خانواده در این کشور زندگی کنید. 

برای انجام این کار به ۴ تا ۶ هفته زمان احتیاج دارید تا بتوانید شرکت خود را در این کشور به ثبت برسانید. البته ایرانیان به دلیل تحریم های موجود به زمان بیش تری برای انجام این کار احتیاج دارند. برای این که بتوانید کار را در مدت زمان کوتاهی و با موفقیت به اتمام برسانید بهتر است که یک رجیستر ایجنت داشته باشید. این فرد یا موسسه حقوقی نماینده شما درکشور امریکا می باشد و همه اقدامات حقوقی لازم را برای شما در این کشور انجام می دهد. 

مراحل ثبت شرکت داروسازی در امریکا 

برای تاسیس شرکت داروسازی در امریکا باید اقدامات مختلفی را انجام دهید. همه مراحل قانونی باید سپری شود و هزینه های لازم در هر مرحله پرداخت گردد تا فرد بتواند نسبت به تاسیس شرکت داروسازی خود در این کشور اقدام کند. برای ثبت این شکت ها ابتدا باید یک مکان مناسب برای شرکت داروسازی خود انتخاب کنید و کد پستی آن را به ثبت برسانید. همچنین مدارکی مانند پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی خود را به دولت ارائه دهید و دقت داشته باشید که برای انجام این کار نباید سوء ‌پیشینه داشته باشید. 

در این کشور افراد با مدرک تحصیلی خاصی می توانند برای تاسیس شرکت داروسازی اقدام کنند و شما باید  حتما از یکی از رشته های مورد تایید فارغ التحصیل شده باشید. حال بهتر است که یک حساب بانکی شخصی و یک حساب بانکی برای شرکت افتتاح کنید و مبالغ مورد نیاز را به حساب ها واریز نمایید. همچنین باید یک اسم مناسب برای شرکت داروسازی خود انتخاب نمایید که مورد تایید دولت امریکا باشد. 

مزایای ثبت شرکت داروسازی در امریکا 

شما با تاسیس شرکت داروسازی در امریکا می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید. مهم ترین مزیت این کار آن است که شما به راحتی می توانید در این کشور سرمایه گذاری کرده و به اقتصاد آن دسترسی داشته باشید. همچنین شرایط برای دسترسی به بازار کار و همچنین نیرو های متخصص امریکایی نیز برای شما فراهم می شود. یکی از مهم ترین مزیت هایی که این کشور نسبت به دیگر کشور ها دارد، ثبات سیاسی ان است. این مسئله به طور مستقیم بر روی اقتصاد این کشور تاثیر گذاشته و سرمایه گذاران با امنیت کامل شرکت خود را راه اندازی کرده و به کسب و کار مشغول می شوند.

 امنیت مالی در این منطقه بسیار بالا می باشد و هنگام ثبت شرکت با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهید شد. علاوه بر همه این ها دولت بین کارآفرینان داخلی و خارجی هیچ گونه تبعیضی قائل نمی شود و همواره به آن ها کمک می کند تا بتوانند به راحت ترین روش ممکن بتواند شرکت داروسازی خود را به ثبت برسانند. امکان محافظت از اموال و دارایی های شما کاملا فراهم می باشد و از نظر مالیاتی نیز افراد هزینه های کم تری نسبت به دیگر کشور ها باید پرداخت کنند. 

نکات قابل توجه برای تعیین اسم شرکت داروسازی در امریکا 

یکی از مهم ترین اقدامات برای تاسیس شرکت داروسازی در امریکا تعیین اسم برای شرکت می باشد. برای تعیین اسم باید یک سری باید و نباید ها را رعایت کنید که در ادامه با آن ها بیش تر آشنا می شویم:

اسم شرکت داروسازی شما باید 

  • اشاره به محصولاتی داشته باشد که ارائه می دهید.
  • مخفف شکل ساختاری خود باشد. تلفظ و به خاطر سپردن آن راحت باشد.
  • یک عنصر مثبت داشته باشد. 
  • مختصر و مفید باشد.
  • از نظر نوشتاری و یا تلفظ نباید شبیه هیچ شرکت ثبت شده دیگری باشد.
  • توهین آمیز نباشد.
  • مغایر با خط مشی عمومی نباشد.
  • حاوی نام فردی باشد که ارتباطی به شرکت داشته باشد. 

کلام آخر 

افراد زیادی در سراسر دنیا با مدارک معتبر و قابل اعتمادی به تاسیس شرکت داروسازی در امریکا می پردازند. برای انجام این کار باید مدارک شناسایی، پاسپورت و گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشد و مدرک تحصیلی او کاملا برای ثبت این نوع شرکت ها مناسب باشد. ثبت شرکت داروسازی در این کشور می تواند مزایای بسیار زیادی برای آن ها به همراه داشته باشد که یکی از مهم ترین مزیت های انجام این کار دریافت اقامت این کشور می باشد که فرد می تواند به همراه خانواده در این کشور زندگی کند. علاوه بر آن فرد برای تاسیس شرکت مالیات های کمی را پرداخت می کند و در مقابل سود های کلانی دریافت می کند. 

سوالات متداول برای تاسیس شرکت داروسازی در امریکا 

  • هزینه ثبت شرکت داروسازی در امریکا به چه عواملی بستگی دارد؟ 

ثبت شرکت در این کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها ایالت مورد نظر شما برای تاسیس شرکت و همچنین نوع ساختار شرکتی می باشد. 

  • بهترین ایالت آمریکا برای ثبت شرکت کدام است؟

همه ایالت های موجود در این کشور شرایط لازم برای انجام این کار را دارند و می توانند سود های کلانی برای کارآفرینان داشته باشند اما در حالت کلی ایندیانا یکی از بهترین ایالت ها برای انجام این کار می باشد. 

  • آیا برای ثبت شرکت داروسازی در امریکا به بیزینس پلن احتیاج داریم؟

خیر، برای انجام این کار به هیچ گونه بیزینس پلی نیاز ندارید اما برای این که بتوانید شرکت را به خوب راه اندازی کرده و اداره کنید، بهتر است که یک طرح تجاری بزرگ یا همان بیزینس پلن در دست داشته باشید. 

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران