ثبت شرکت در اهواز

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

اهواز،مرکز استان خوزستان یکی از هشت کلانشهر ایران است.شهر اهواز با 20000 هکتار مساحت،چهارمین شهر وسیع ایران پس از تهران و مشهد و تبریز می باشد.برپایه تازه ترین آمار رسمی،جمعیت آن 9698431385 نفر بوده که اهواز را در جایگاه هفتمین شهر پرجمعیت ایران قرار می دهد.

- مراحل ثبت شرکت در اصفهان

- آشنایی با مراحل ثبت شرکت خصوصی

- فواید ثبت شرکت

اهواز به دلیل ماهیت خود،طی سالیان دراز مورد توجه سرمایه گذاران کثیری قرار گرفته است.استقرار بزرگ ترین شرکت حفاری کشور(شرکت ملی حفاری ایران) و همچنین بزرگ ترین شرکت تولید کننده ی نفت ایران(شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب)،تنها قسمتی از ظرفیت های استان است که سرمایه گذاری در این استان را بدلیل شرایط خاص خود بسیار متنوع نموده است.
مضاف بر این،به دلیل استقرار بزرگ ترین کارخانه های مادر در اهواز،این استان از ظرفیت های بی بدیلی برخوردار است که همین مهم، چشم انداز روشنی را برای سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی سودآور پدیدار می سازد.لذا،با توجه به مزیت های قابل توجه موجود، این منطقه موقعیت ممتازی برای جلب و جذب فعالان اقتصادی دارد.
در ذیل،ضمن توضیح نحوه ی ثبت شرکت های سهامی خاص و با مسوولیت محدود به عنوان  پراستقبال ترین انواع شرکت ها،به مدارک  و شرایط لازم جهت ثبت هر یک از آن ها می پردازیم.پر واضح است شما سروران ارجمند،در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
_ثبت شرکت سهامی خاص در اهواز:
شرکت سهامی خاص،شرکتی است بازرگانی که تمام سرمایه آن منحصراَ توسط موسسین تامین گردیده و سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام،محدود به مبلغ اسمی سهام آن ها است.
در رابطه با شرکت سهامی خاص نکات ذیل قابل توجه است:
*حداقل سرمایه شرکت های سهامی خاص یک میلیون ریال است.
*تعداد مدیران حداقل سه نفر است.
*تعداد سهامداران نباید از سه نفر کمتر باشد.
*در شرکت سهامی خاص اوراق قرضه قابل انتشار نیست.
*سهام شرکت سهامی خاص قابل عرضه در بورس نیست.
*انتقال سهام در شرکت سهامی خاص موکول به موافقت سایر شرکاست.

  • شرایط ثبت شرکت سهامی خاص :

-حداقل 3 نفر عضو+ 2 نفر بازرس
-حداقل  35 درصد سرمایه نقداَ پرداخت شود.
-حداقل سرمایه 1000000ریال

  • مدارک لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص:

-کپی کارت ملی و شناسنامه ی کلیه اعضا
-امضای اقرارنامه
-اصل گواهی عدم سوپیشینه
-اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع
-(تنظیم وکالتنامه بنام وکیل،چنانچه امور توسط وکیل انجام می شود)
_ثبت شرکت با مسوولیت محدود در اهواز:
شرکت با مسئولیت محدود،عبارت است از شرکتی که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و هریک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت خواهند بود.در اسم شرکت باید عبارت"با مسئولیت محدود" قید شود و همچنین اسم شرکت نباید متضمن نام هیچ یک از شرکاء باشد وگرنه شریکی که اسم او در اسم شرکت قید شده در مقابل اشخاص ثالث مسئولیت تضامنی خواهد داشت.

  • شرایط ثبت شرکت بامسوولیت محدود :

-وجود حداقل 2 نفر عضو
-حداقل سرمایه 10.0000 ریال
-تعهد با پرداخت کل سرمایه

  • مدارک لازم برای ثبت شرکت با مسوولیت محدود :

-کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه ی اعضا
-اصل گواهی عدم سوء پیشینه
-امضای اقرارنامه
-مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع

  • مراحل ثبت انواع شرکت و موسسات غیرتجاری و ثبت تغییرات شرکت ها در اهواز:

1-ابتدا با توجه به نوع شرکت،مدارک مورد نیاز را فراهم کنید.
2- سپس به سامانه ی اینترنتی  اداره ثبت شرکت ها مراجعه فرمایید.
3-اطلاعات خواسته شده در قسمت پذیرش تاسیس  را تکمیل کنید.
4- با طی کردن این مراحل ، کارشناس حقوقی به بررسی اطلاعات وارد شده می پردازد ، اگر دارای نقص باشد برای شما درسامانه ابلاغ رفع نقص ارسال می گردد و باید نقص را رفع نمایید ودر صورت عدم نقص اطلاعات ، آن را تاًیید می کند .
5-پس از پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تاًییدیه ی پذیرش ، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تاًییدیه ی پذیرش ارسال فرمایید.
6-با ارسال مدارک به اداره ی ثبت شرکت ها چنانچه صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید و اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد و در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید.
7- در صورت پذیرش ،مسئول اداره ،دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می نماید و مشخصات محتویات در دفاتر مخصوص ثبت می شود.مسئول دفتر شروع به ثبت و پیش نویس آگهی تاسیس شرکت در دفتر ثبت شرکت ها می نماید . کارت شناسایی متقاضیان را اخذ می کند وآن را با مشخصات مندرج در اساسنامه تطبیق می دهد. احراز هویت متقاضیان ،اخذ امضا از متقاضیان در ذیل ثبت در دفتر، تصدیق متقاضیان تحت عنوان ثبت با سند برابر است ، نوشتن شماره ی ثبت در اظهارنامه شرکت از سایر اقدامات مسئول دفتر می باشد.مسئول ثبت دفتر، تشکیل پرونده داده و در روی آن از لحاظ تکمیل امضا گواهی می نماید.یک نسخه اساسنامه و شرکتنامه و اظهارنامه، تحویل موسسین می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد
8- درج در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران .

  • نشانی اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اهواز: خیابان مدرس،ثبت اسناد و املاک اهواز-کد پستی 13146-61337
  • شماره تماس اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری اهواز:3334049-0611

از همراهیتان سپاسگزاریم.
مفتخریم که توانسته ایم با بهره گیری از مشاورین متخصص و وکلاء خوشنام و با تجربه مجموعه ای فراهم آوریم به بلندای رضایت و اعتماد شما.
همکاران ما در مجموعه فکر برتر،با ارائه خدمات فوق حرفه ای کارآمد،شما بزرگواران را در تمامی مراحل ثبت شرکت یاری و مساعدت می نمایند.
تنها با برقراری یک تماس همراهی ما را پذیرا باشید.

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران