ثبت شرکت پرورش زنبور عسل

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

امروزه زنبورداری به عنوان یکی از رشته های کشاورزی در تمام کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده است. رشته ای که بدون آن موفقیت در تعدادی از رشته های کشاورزی غیرممکن می باشد.
فواید زنبور عسل بی نظیر است. عسل و خود زنبورعسل برای درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد. مقدار مصرف عسل در جهان روز به روز در حال افزایش است و مضاف بر این ، از فرآورده های حاصل از عسل هم درآمدزایی می شود. لذا پرورش زنبور عسل یکی از مشاغل رایجی است که افراد بسیاری را به خود جذب کرده است.
شرکت پرورش زنبور عسل را می توان در قالب سهامی خاص و یا شرکت با مسئولیت محدود به ثبت رساند.

  • ثبت شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود

شرکت سهامی خاص، شرکت بازرگانی است و سرمایه آن که قانوناَ در موقع تاسیس از یک میلیون ریال کمتر نخواهد بود، به سهام تقسیم شده و کلیه سهام آن به وسیله سهام داران تعهد و تامین می گردد و مسئولیت صاحبان سهام که تعداد آن ها نباید کمتر از سه نفر باشد، محدود به مبلغ اسمی سهام آن هاست.
شرکت با مسئولیت محدود ، شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجاری تشکیل شده و هر یک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد ، فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت.( ماده 94 ق.ت )
این شرکت شرکتی به اصطلاح دوستانه و خانوادگی است و بیشتر بین افرادی که با هم دوستی و روابط مالی دارند تشکیل می گردد.
شرکت های با مسئولیت محدود، به دلیل اینکه تشریفات اداری چندان پیچیده ای ندارند و تعداد اعضای آن کمتر است و مسئولیت آن ها  در قبال قروض و دیون برابر با سرمایه آن ها در شرکت است با اقبال عمومی بسیاری مواجه شده اند. در مقابل، شرکت های سهامی، از لحاظ اعتباری برای اخذ تسهیلات بانکی ، اخذ نمایندگی معتبر و یا شرکت در مناقصات و مزایده های سطح بالا مناسب می باشند.

  • مراحل ثبت شرکت

_  تهیه و تنظیم مدارک مورد نیاز شامل :
( گواهی عدم سوء پیشینه مدیر عامل و اعضای هیات مدیره، کپی شناسنامه و کارت ملی و گواهی عدم سوء پیشینه بازرس اصلی و علی البدل ( در شرکت های سهامی خاص) ،  یک قطعه عکس سه در چهار جهت نامه معرفی عدم سوء پیشینه  ،  کپی شناسنامه و کارت ملی همه اعضای شرکت  ، در مورد پرونده های سهامی خاص واریز 35% اصل سرمایه  ،  در مورد موضوعات مجوزی اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح )
_ مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir  و درج نام های پیشنهادی شرکت و تکمیل فرم های مربوطه
_ اعلام تاییدیه نام شرکت در سامانه ( چنانچه اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید )
_ ارسال مدارک از طریق اداره پست در پاکت های مخصوص و به صورت سفارشی و درج بارکد پستی در سامانه 
پس از طی مراحل فوق کارشناس مربوطه مدارک ارسالی را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت عدم ایراد در مدارک با درخواست ثبت موافقت نموده و نسبت به صدور آگهی تاسیس شرکت اقدام می کند که در اینصورت باید شخص متقاضی یا وکیل ثبت شرکت  با در دست داشتن اصل شناسنه و کارت ملی، برای اخذ مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر به اداره ثبت مراجعه نماید.
پس از تایید تمام مدارک شماره ثبت شرکت داده می شود و باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید .
در صورت نیاز به هرگونه مشاوره می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.
ثبت شرکت فکر برتر ، با بهره گیری از متخصصان مجرب و توانمند آماده ارائه ی خدمات به شما متقاضیان عزیز می باشد.

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران