مزایای ثبت شرکت در چهارمحال و بختیاری چیست ؟

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

استان چهارمحال و بختیاری، یکی از استان های مرتفع کشور است. این استان، به لحاظ داشتن منابع طبیعی در منطقه زاگرس میانی یکی از استان های خاص در ایران محسوب می شود. 

به علت وجود منابع سرشار آب، کوه های مرتفع و برف گرفته ، طبیعت زیبا ، جنگل های طبیعی بلوط ، مراتع و خاک حاصلخیز، لقب هایی چوه همسایه آفتاب، سرزمین طلای جاری ، سرزمین گنج های پنهان ، سرزمین آب و آیینه و آفتاب ، هند کوچک و سوییس ایران را به خود اختصاص داده است.

 ظرفیت های کشاورزی، توریستی و ... از مهم ترین پتانسیل های این استان برای سرمایه گذاری به شمار می رود. 

امروزه، توسعه رو به رشد استان در حوزه های علمی، صنایع کوچک و متوسط ، توسعه آموزش های عالی و دانشگاهی، گردشگری، صنایع دستی و هنری در کنار باز شدن راه های ارتباطی با استان های همجوار به ویژه خوزستان و اصفهان منجر به رشد رضایت بخش سرمایه گذاری همراه با تضمین بخشی لازم استان شده است. 

این در حالی است که در حال حاضر، جوانان بسیاری در استان چهارمحال و بختیاری فارغ التحصیل می شوند و به دنبال کسی و کاری جدید می باشند. اغلب آن ها به دنبال استخدام در سازمان های دولتی، بانک ها یا شرکت های خصوصی هستند تا بتوانند در زمینه تحصیلی و بنا بر علاقه خود مشغول به کار شده و کسب درآمد کنند. اما تعدادی از آنان نیز، برنامه ریزی دیگری برای کسب و کار خود دارند و در فکر راه اندازی یک شرکت می باشند. 

هر کس می تواند تصمیم بگیرد که شرکت خودش را راه اندازی کند. شرکت باید لااقل دو عضو باشد و هر یک، آورده ای به شرکت بیاورد که روی هم سرمایه شرکت را تشکیل دهد. 

اگرچه می توان بدون ثبت شرکت در چهارمحال و بختیاری هم در راستای امور اقتصادی، تجاری، تولیدی، صنعتی ، خدماتی و ... به فعالیت ادامه داد اما به جرأت می توان ادعا کرد که بهترین روش برای به دست آوردن سودهای گسترده تر و بیشتر و همچنین پیشبرد اهداف خردتر به سمت اهداف کلان تر و با ارزش تر، ثبت یک شرکت در این استان می باشد. استفاده از پدیده شرکت تجاری به بازدهی فعالیت اقتصادی شدت می بخشد و متضمن مزایایی است که فعالیت فردی دربرندارد.

با ثبت شرکت در چهارمحال و بختیاری، فعالیت بنگاه در سایه حمایت های دولتی و قانون تجارت قرار می گیرد تا در خصوص پیگیری های لازم راجع به دعاوی و ... امکان رسیدگی باشد.

 

از جمله سایر امتیازات و مزایای ثبت شرکت در چهارمحال و بختیاری می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

- رسمی سازی فعالیت تجاری .

- امکان عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت در مناقصات و مزایدات 

- تقسیم مسئولیت بین چند نفر که به عنوان شریک فعالیت می کنند. 

- تجمع مهارت ها و تخصص های گوناگون برای دستیابی به هدفی واحد 

- جهانی شدن و عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی کشورهای دیگر 

- تحت پوشش بیمه قرار گرفتن 

- بهره گیری از معافیت های دارایی با توجه به نوع فعالیت

 

 

sabt sherkat dar chaharmahalo bakhtiari

 

 

- اعتماد بیشتر مشتریان به شرکت ها با توجه به اطلاع رسانی و پشتوانه بهتر آن ها 

- امکان استفاده و بهره برداری بسیار بیشتر از امتیازات ، اعتبارات و تسهیلات سایر سازمان ها 

- ثبت رسمی سابقه شرکت ، بهره برداری از عنوان شرکت 

- امکان دریافت نمایندگی رسمی از سایر نهادهای داخلی و حتی خارجی 

- اطمینان و اعتماد بیشتر ارگان ها ، نهادها و دولت به اشخاص حقوقی 

- امکان تبلیغات گسترده و پربازده 

- ثبت برندهای معتبر 

با انجام پروسه ثبت شرکت در چهارمحال و بختیاری، وظایف و میزان سهام موسسین شرکت بر طبق مدارک قانونی و ثبتی مشخص شده و در صورت بروز هر گونه مشکل امکان رسیدگی نیز وجود خواهد داشت. 

شما در هر حوزه ای که دوست داشته باشید می توانید شرکت ثبت کنید، مگر اینکه منع قانونی وجود داشته باشد. مثلاَ ثبت شرکت در خصوص قاچاق انسان و یا کالا امکان پذیر نیست. زیرا این فعالیت ها مجرمانه است. 

همچنین، برای انجام بعضی از فعالیت ها، کسب مجوز لازم از مراجع ذی ربط و ذی صلاح قبل از به ثبت رسانیدن آن الزامی می باشد. به عنوان مثال اگر در خصوص امور پزشکی و درمانی قصد تاسیس شرکت دارید ، ابتدا باید از وزارت بهداشت و درمان ، مجوزهای لازم را اخذ نمایید. 

شایان ذکر است ، روند ثبت شرکت ها از اواخر سال 93 از روش سنتی و حضوری به روش اینترنتی و غیرحضوری تغییر یافته و ادارات ثبت اسناد و املاک سراسر کشور موظفند به منظور تسریع در این چرخه ، ثبت شرکت ها و هرگونه تغییرات در شرکت ها را تنها از طریق اینترنتی انجام دهند. 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر ، می توانید با مشاوران موسسه حقوقی فکربرتر تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در این مرکز ، آماده دریافت سوالات شما هستند. 02142143

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران