چه موضاعاتی برای ثبت شرکت در استرالیا نیاز به اخذ مجوز دارند

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

کشور استرالیا کوچکترین قاره بروی کره زمین و در عین حال یکی از بزرگترین کشورهای دنیا می باشد. این کشور که در نیمکره جنوبی و بین اقیانوس ارام و هند واقع شده است، یکی از قدیمی ترین قاره های جهان است. پایتخت این کشور شهر کانبراست و سیدنی و مبلورن نیز دو شهر بزرگ و مشهور این کشور هستند.
کشور استرالیا دارای اقتصادی مبتنی بر بازرگانی و صنعت کشاورزی است، بطوریکه سهم بسیاری گسترده ای از درآمد این کشور از راه صادرات محصولات کشاورزی تأمین می گردد. این کشور دارای اقتصادی توسعه یافته است و در رتبه بندی رشد اقتصادی در جایگاه دوازدهم در دنیا قرار گرفته است. همچنین این کشور یکی از آسان ترین کشورها برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در استرالیا
- نخستین گام جهت اقدام به راه اندازی کسب و کار در کشور استرالیا تهیه یک بیزینس پلن business plan کامل و جامع است. این طرح در واقع معرف تمامی وجوه کسب و کار شماست و میزان موفقیت آن را نشان می دهد و از همین طریق دولت استرالیا و سرمایه گذاران از ایده ها و سود احتمالی فعالیت شما اگاهی پیدا می کنند .

- یکی از مهمترین مدارکی که می بایست جهت ثبت شرکت در استرالیا ارائه گردد. گواهی ثبت شرکت در این کشور است به نام Certificate of Incorporation می باشد. دریافت این گواهی ثبت دارای پیچیدگی های خاص خود می باشد که اکثر افراد که با قوانین این کشور آشنایی کافی ندارند ترجیح می دهند انجام این پروسه را به وکیل مهاجرت استرالیا بسپارند.

- توافقنامه عملیاتی که در استرالیا به نام operating agreement شناخته می شود. این مدرک در واقع سندی است که تصمیم های مالی و عملکرد یک کسب وکار، مانند قوانین ،شرایط و دستور المعل را توضیح می دهد. اهمیت این مدرک برای دولت استرالیا به دلیل کنترل عملیات داخلی کسب و کار می باشد.

-یکی دیگر از مدارک مورد نیاز بیمه نامه می باشد که در استرالیا به نام (lnsurance policy) شناخته می شود و با توجه به نوع کسب و کارها دارای انواع متفاوتی است. بنابراین در رابطه با انتخاب نمونه مناسب می توانید از مشاوره یک شرکت یا کارشناس بیمه استفاده نمایید.

-مدرک دیگری که می بایست به دولت استرالیا تحویل گردد، توافقنامه محرمانه بودن اطلاعات در استرالیا non disclosure agreement است که مبنی بر این مدرک و اطلاعات شرکت شما و همکاری تان یا شرکت های دیگر محافظت می شود.

در رابطه با مجوزهای لازم جهت فعالیت در این کشور نیز می بایست اشاره نمود که جهت فعالیت در زمینه های متفاوتی در این کشور ممکن است دریافت پروانه فعالیت و مجوز از مراجع ذی صلاح الزامی باشد خصوصا مواردی که با سلامت افراد جامعه ارتباط دارد مانند؛ مواد غذایی، پزشکی، بهداشتی و ...

بطور کلی این مجوزها و پروانه ی کسب business License برای تمام نهاد تجاری ممکن است متفاوت باشد، لذا می بایست جهت اخذ مجوزها و پروانه ی کسب مربوط به حوزه کاری خودتان در استرالیا تحقیق نمایید.
در ضمن هر فرد خارجی که می خواهد در استرالیا شرکت به ثبت برساند، می بایست نسبت به این موضوع که کدام ادارات دولتی مسئول صدور و ثبت مجوز و پروانه های مورد نیاز هستند؟ اطلاعات کافی کسب نماید.

مهم ترین ادارات در استرالیا جهت اخذ مجوز های لازم:

-مرکز تحلیل و گزارشات تراکنش های مالی استرالیا به نام austrac
-هئیت بررسی سرمایه گذاری خارجی firb
-مراکز ارتباطات و رسانه استرالیا acma
-ای پی استرالیا
-کمسیمون اوراق بهادر و سرمایه گذاری استرالیا asic
-کمسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا accc

در پایان ضمن سپاسگذاری از همراهی شما عزیزان اعلام می داریم موسسه حقوقی فکر برتر می تواند به صورت قانونی موارد نیازمند به اخذ مجوز در استرالیا را برای شما پیگیری و به انجام رساند. جهت مشاوره رایگان می توانید با این مجموعه در تماس باشید. 02142143

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران