مزایای ثبت شرکت در دبی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بسیاری از افراد تمایل دارند که در کشور هایی همچون امارات سرمایه گذاری کرده و از این طریق درآمد های بالایی داشته باشند. یکی از بهترین کار هایی که می توان در این کشور انجام داد، ثبت شرکت است. با این کار شما می توانید اقامت دائم این کشور را به دست آورده و از مزایای ثبت شرکت در دبی بهره مند شوید. اگر قصد دارید که در زمینه اقتصادی پیشرفت چشمگیری داشته باشید، کافیست که برای ثبت شرکت در این کشور اقدام کنید.

مزایای ثبت شرکت در دبی چیست

همان طور که می دانید، این کشور یکی از پر رونق ترین کشور های آسیایی از نظر اقتصاد است که امروزه نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. از این رو خوب است که با مزایای ثبت شرکت در دبی بیش تر آشنا شده و مطمئن تر برای این کار گام بردارید. در شرایطی که بتوانید با صرفه هزینه هایی معقول و منطقی در این کشور، یک شرکت به ثبت برسانید درآمد های مناسبی را کسب خواهید کرد. 

  • در این کشور همه کسب و کار ها رونق داشته و به اصطلاح دست به هر کاری بزنید، طلا خواهد شد. ثبت شرکت در این کشور می تواند با مزیت های زیادی برای افراد همراه باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از:
  • صاحبان مشاغل و کسب و کار ها در این کشور مالیات بسیار کمی پرداخت می کنند و همین امر سبب می شود تا بتوانند سود های بالایی به دست آورند. 
  • شما با این کار در حقیقت در هاب بزرگ خاورمیانه سرمایه گذاری کرده اید. در نتیجه می توانید در مدت زمان کوتاهی به یک فرد موفق از نظر اقتصادی تبدیل شوید.
  • با این کار امکان افتتاح حساب بانکی و ارزی در این کشور فراهم می شود. از طرفی هیچ گونه تحریمی برای معامله با کشور های اروپایی و آمریکایی برای شما وجود ندارد. 
  • اخذ امارات آیدی از دیگز مزیت های بزرگ انجام این کار است. 
  • شما با این اقدام می توانید از امتیازات شهروندی این کشور نیز بهره مند شوید. توجه داشته باشید که دولت این کشور امتیازات ویژه ای برای شهروندان خود در نظر می گیرد. 
  • خرید ملک و خودرو با استفاده تسهیلات از دیگر مزیت های انجام این کار است. 
  • کسب اقامت دائم این کشور نیز یکی از بزرگ ترین مزیت های این کار می باشد. 


مزیت های مهاجرت به دبی از طریق ثبت شرکت 

یکی از مهم ترین مزایای ثبت شرکت در دبی همین مسئله است. شما با ثبت شرکت در این شهر می توانید، اقامت دائم آن را کسب کنید. مهاجرت کردن به این کشور می تواند با مزیت های بسیار زیادی برای افراد همراه باشد. زمانی که شما مدارک اقامتی خود را دریافت کردید، امکان خرید و فروش املاک برای شما فراهم می شود که این مسئله می تواند یک مزیت بسیار بزرگ برای مهاجرین به شمار آيد. این کشور پتانسیل بالایی در این زمینه داشته و افراد با سرمایه گذاری در ملک می توانند سود های کلانی دریافت کنند. 

علاوه بر آن، شما می توانید در بخش های مختلفی مانند گردشگری فعالیت خود را آغاز کرده و از این طریق کسب درآمد داشته باشید. دولت تسهیلات مناسبی به صاحبان مشاغل اعطا می کند و شما با داشتن یک استراتژي مناسب می توانید به کسب و کار خود رونق داده و درآمد های بالایی کسب کنید. پس از دوران کرونا دولت این کشور، استقابل گسترده ای از کسب و کار های مختلف به عمل آورده است. از این رو شما با هر تخصصی که دارید می توانید در این کشور به یک فرد بسیار موفق تبدیل شده و درآمد های بالایی به دست آورید. 


نکات مثبت برای ثبت شرکت در دبی 

برای آشنایی بیش تر با مزایای ثبت شرکت در دبی خوب است بدانید که این کار با فواید زیادی برای افراد همراه خواهد بود. این کار می تواند با نکات مثبت زیادی همراه باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

•    برخورداری از زیرساخت های مناسب در این شهر

•    سرمایه گذاری دولت در زمینه های مختلفی از جمله آموزش و اقتصاد

•    حمایت دولت از مشاغل مختلف

•    توریستی بودن این شهر و برخورداری از امکان تفریحی و گردشگری فراوان 

•    سخت نبودن ثبت شرکت در این کشور 

•    بالا نبودن هزینه ها برای ثبت شرکت 

•    سود آور بودن همه شرکت های فعال در این کشور 

•    مقرون به صرفه بودن ثبت شرکت در این کشور 


کلام آخر 

برای آشنایی با مزایای ثبت شرکت در دبی باید بدانید که این کار می تواند برای افراد بسیار مفید واقع شود. افرادی که می خواهند در این کشور سرمایه گذاری کنند، ثبت شرکت می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. در این شرایط شما یک شرکت ثبت می کنید و با این کار اقامت دائم این کشور را به دست می آورید. علاوه بر آن مالیات های کمی پرداخت کرده و از حقوق شهروندی نیز بهره مند خواهید شد. 


سوالات متداول برای مزایای ثبت شرکت در دبی 

1.    دریافت مجوز تجاری برای ثبت شرکت در دبی چه کاربردی دارد؟

این مجوز برای افرادی مناسب است که می خواهند در فعالیت هایی نظیر خرید و فروش و امور بازرگانی و مالی شرکت کنند. 

2.    چه کسانی برای ثبت شرکت در این کشور باید مجوز حرفه ای دریافت کنند؟

افرادی که در شغل های آکادمیک و شغل های مربوط به پزشکی، زیبایی، حسابداری و ... فعالیت دارند نیز به این نوع مجوز ها احتیاج دارند.

3.    چه کسانی برای ثبت شرکت در این کشور باید مجوز صنعتی داشته باشند؟

اگر فردی قصد تولید یک کالا، پردازش و یا مونتاژ آن را داشته باشد و یا این که بخواهد در زمینه تولید دارو و مواد غذایی فعالیت کند، باید این نوع مجوز را دریافت نماید. 


واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران