زمان ثبت برند

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، برند یک نام ، عبارت ، طرح ، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص کننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می گردد.
علامت تجاری یا برند می تواند معرف مرغوبیت کالا یا خدمات محسوب شوند، به نحوی که یک اسم یا علامت، نظر مخاطب را جذب و انگیزه لازم برای خرید و مصرف را در او ایجاد نماید. به همین دلیل امروزه، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در نخستین اقدام ، برند خود را به ثبت می رسانند .
در ثبت برند، اولین سوالی که ممکن است برایمان پیش آید زمان ثبت آن است . بی تردید، زمان یکی از دغدغه های انسان امروزی است که هرگز قابل برگشت نیست و تولید نمی شود. پس فقط می توان از آن به نحو احسن استفاده کرد.
با توجه به اهمیت موضوع، در این مقاله به بررسی زمان ثبت برند می پردازیم. شایان ذکر است، کلیه خدمات ثبت برند در موسسه حقوقی فکر برتر، در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملاَ تخصصی انجام می پذیرد. متقاضیان محترم ثبت برند ،  جهت جلوگیری از اتلاف زمان و هرینه خود می توانند با مشاورین مجرب و فوق حرفه ای ما در " ثبت شرکت فکر برتر " در ارتباط باشند. همکاران ما در این مرکز، با سال ها تجربه ، آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشند.

  • زمان ثبت برند

ثبت برند روال خاصی دارد که موسسان باید نسبت به تمامی مراحل اطلاعات کافی داشته باشند. در غیر این صورت مراحل ثبت برند با مشکل مواجه می شود و متقاضیان مجبور می شوند تا یک مرحله را چندین بار تکرار کنند. شایا ن ذکر است، مدت زمان ثبت برند با توجه به نوع درخواست و مدارک ارائه شده متفاوت می باشد.
جهت ثبت برند، ابتدا می بایست با مراجعه به سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی htt://iripo.ssaa.ir   نسبت به تکمیل اظهارنامه ثبت برند اقدام نمود. لازم به ذکر است، اصلی ترین موضوع در ثبت برند، تنظیم صحیح و بدون ایراد اظهارنامه تسلیمی به اداره مالکیت معنوی می باشد، به طوری که اگر در هنگام تنظیم اظهارنامه ثبت برند اشتباهی صورت گیرد مدت زمان طولانی از دست خواهد رفت.
پس از ارسال اظهارنامه و اخذ رمز اظهارنامه بین 24 الی 48 ساعت زمان لازم است تا اظهارنامه درخواستی طبقه بندی شود و سپس مراحل بعدی آن انجام پذیرد.
بعد از بررسی پرونده، پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص /  رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی ایرادی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید.( مدت زمان اعلام نظر کارشناس در باره پرونده ثبت برند شما، به تعداد پرونده های موجود بستگی دارد که تعداد این پرونده ها، در کارتابل کارشناس در سامانه قابل مشاهده است ).
تشخیص ثبت یا عدم امکان ثبت برند در نهایت با رئیس اداره خواهد بود و در صورت تایید ایشان وضعیت پرونده ثبت برند به حالت آگهی نوبت اول درخواهد آمد.
پس از گذشت 31 روز از تاریخ روزنامه مرحله اول در صورتی که شخصی نسبت به ثبت برند مورد تقاضا اعتراضی نداشته باشد می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام و سپس سند قطعی برند را اخذ نمود.
ثبت علامت تجاری با قید نکات ذیل در دفتر مخصوصی انجام می شود :
1- تاریخ و شماره ترتیب اظهارنامه
2- تاریخ و شماره ثبت علامت و مشخصات و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت
3- الصاق یک نمونه از علامت به محلی که به این امر اختصاص داده شده است.
4- اخذ حق الثبت و حقوق دریافتی برای هر طبقه
5- امضاء درخواست کننده یا قائم مقام او به طوری که قسمتی از امضاء در روی صفحه و قسمتی دیگر روی علامت باشد.
از همراهیتان سپاسگزاریم.
در صورت نیاز به هرگونه مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.
با ارائه خدمات حرفه ای کارآمد، در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

تماس جهت پیگیری روند اجرایی قرارداد منعقد شده

ارتباط با فکر برتر : 02142037000
آدرس: جردن، بالاتر از اسفندیار پلاک۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)

تماس به جهت اخذ مشاوره از کارشناسان:

مدیریت و فروش: 02142143
ثبت شرکت در عمان: 09128330765
ثبت شرکت: 09128578441
تغییرات: 09129352517
ثبت برند و نام تجاری: 09129350317
اخذ و تمدید کارت بازرگانی: 09120907459
اخذ کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
ثبت طرح : 09128394102
ثبت اختراع دانش بنیان: 09128579331
آدرس:
جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
ارتباط با فکر برتر : 02142037000 

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران