14 شغل پردرآمد خانگی

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 امروزه مشاغل خانگی انواع مختلفی داشته و افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب می ‌کنند. انجام کار در خانه و کسب درآمد بالا باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال سرمایه ‌گذاری و فعالیت در این حوزه باشند. مشاغل خانگی کمک بسیار بزرگی برای کاهش نرخ بیکاری در کشور هستند. این نوع مشاغل مزایای زیادی به همراه دارند ازجمله این که نیازی به صرف هزینه برای محیط کار ندارد، با سرمایه کم راه‌اندازی می‌شوند، تمام افراد خانواده می‌توانند مشغول به کار شوند و …

افراد می ‌توانند به جای صرف وقت و هزینه زیاد برای رفت و آمد به محیط‌ های مختلف کاری در منزل و در کنار خانواده شغل مناسبی را راه‌ اندازی و به کسب درآمد بپردازند. از این رو هم به کار مشغول بوده و هم می ‌توانند در کنار خانواده باشند. کسانی که در این مشاغل خانگی فعالیت دارند بدون آنکه ماه ‌ها در صف طولانی برای یافتن شغل بمانند، از کسب و کار خانگی درآمد کسب می‌کنند. در ادامه با چند کار پردرآمد خانگی آشنا می شوید. توجه داشته باشید پس از راه اندازی کسب و کار خانگی خود می توانید در زمینه ثبت شرکت آن اقدام نمایید. شما عزیزان نیز می توانید برای استفاده از خدمات ثبتی و آشنایی و راهنمای ثبت شرکت در تهران با مشاورین موسسه حقوقی فکر برتر در تماس باشید تا شما را در این زمینه یاری رسانند.

 خشک کردن میوه

 در بین کسب و کارهای کوچک یک ایده جذاب به نام میوه خشک کنی وجود دارد. میوه خشک کنی نیازی به داشتن مغازه یا کارخانه بزرگ ندارد. تنها کافیست چند دستگاه میوه خشک کنی را تهیه کرده و آن‌ها را در گوشه‌ ای از خانه قرار دهید. میوه خشک کنی نیازی به پرداخت مالیات‌های سنگین نداشته و شما می‌ توانید با پرداخت هزینه ‌ای کم به کسب و کار کوچک خود رونق بخشید. البته دریافت پروانه کسب از وزارت بهداشت و همچنین مهر استاندارد بر روی بسته‌ بندی‌ های میوه‌ های خشک شده ضروری است.

می توان گفت میوه خشک، یکی از خشکبارهای پرطرفدار و نسبتا گران قیمت در میان قشر خاصی از جامعه است. به همین خاطر برخی افراد متخصص در زمینه تولید خشکبار، با ثبت برند میوه خشک، تجارت خود را آغاز می ‌کنند و بازارهای ملی و بین‌المللی را هدف قرار می‌ دهند. از نظر حقوقی و قانونی، هر کسی می ‌تواند برای ثبت برند اقدام کند و تنها وجود تجربه و تخصص و داشتن مجوزهای لازم برای ثبت بر‌ند میوه خشک کفایت می ‌کند. در حال حاضر و مطابق با نظام حقوقی ایران، مرجع صالح برای ثبت برند میو‌ه خشک، مرکز مالکیت معنوی است که به اموری مانند ثبت علائم تجاری، ثبت اختراعات، ثبت طرح‌ های صنعتی، ثبت نشانه‌ های جغرافیایی و… می ‌پردازد. بنابراین برای ثبت برند میو‌ه خشک هم لازم است تا از طریق سامانه فوق‌ الذکر اقدام شود. 

خیاطی

صنعت مد و لباس یکی از پردرآمد ترین شغل های دنیاست که باعث شده است خیلی از افراد وارد این حوزه شوند . اما برای همه افراد موقعیت لازم وجود ندارد تا بخواهند به صورت حرفه ای و مانند طراحان لباس و مد کار خود را ادامه دهند، با این حال این فرصت نیز وجود دارد که افراد با کار خیاطی در منزل می توانند وارد این حوزه شوند. برای ورود به این کسب و کار باید آموزش های مربوط به آن را پشت سر گذاشت و با ارتقا خود بیش از پیش در این راه ادامه داد و به موفقیت رسید. برای این اتفاق شما می توانید در کلاس خیاطی که خیلی از مؤسسات برگزار می کنند شرکت کنید و با کسب درآمد، این شغل را راه اندازی کنید.

امروزه ثبت شرکت تعاونی با موضوع خیاطی یکی از فعالیت‌های پرطرفدار جهت ثبت شرکت است. برای ثبت هر شرکت تعاونی با موضوع فعالیت خیاطی لازم است نخست جواز کسب از اتحادیه مربوطه و یا مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای را دریافت نموده و سپس با لحاظ ضوابط قانونی ثبت تعاونی نسبت به ثبت اقدام کرد.

قالی بافی

صنعت فرش در ایران بسیار قدیمی است و قالی ایرانی در سطح جهان حرف اول را می زند. با وجود فرش های ماشینی، اما همچنان فرش های دستباف مشتریان خودش را در داخل و خارج دارد. قالی بافی از آن دسته مشاغلی است که می تواند درآمدزایی سرشاری را برای افراد متقاضی کسب و کار خانگی ایجاد کند. بعضی از کارگاه های قالی بافی با دادن آموزش هاي لازم اطلاعات اولیه را در اختیار متقاضیان قرار می دهند و بعد از تهیه وسایل لازم می توان کار قالی بافی را در خانه شروع کرد.

توانایی طراحی و بافت قالی در کنار مهارت‌ هایی مثل مدیریت و فروش می ‌تواند به موفقیت چشمگیری در این عرصه بینجامد. برای فعالیت در این زمینه شما باید روال قانونی کار را نیز طی کنید تا کسب ‌و کار شما از دید قانون نیز به رسمیت شناخته شود. حتی بافندگان سنتی و کارگاه‌ های کوچک خانوادگی نیز باید برای گرفتن مجوز کارگاه قالی‌ بافی و پروانه کسب اقدام کنند. نباید از خاطر دور داشت که بسیاری از شرکت‌ های قالی ‌بافی و فرش ‌بافی محصولات خود را صادر می‌کنند و برای این منظور حتماً باید برای ثبت شرکت قالی بافی اقدام کرده باشند.

بازاریابی تلفنی و شبکه ای

بازاریابی تلفنی یکی از مهم ‌ترین و کم‌هزینه‌ ترین روش ‌های جذب مشتری است. به همین دلیل شرکت‌ های مختلفی به بازاریاب تلفنی نیاز دارند. بازاریابی تلفنی می ‌تواند برای شما یک درآمدزایی 1 تا 3 میلیونی را مهیا کند. افراد می ‌توانند با مراکزی که نیاز به بازاریابی برای محصولشان دارند قرارداد ببندند و بسته به فعالیت خود از 1 تا 3 میلیون مزد دریافت کنند.

بازاریابی از جمله فعالیت هایی است که اکثرا برون سپاری می شود تا مجموعه بتواند به اهداف اصلی اش برسد. شما با ثبت شرکت بازاریابی شبکه ای می توانید مشتریان زیادی بگیرید. البته دقت کنید که منظور ما این نیست که این کار آسان و ساده است. همانند هر کار دیگری برای داشتن شرکت بازرگانی موفق باید اطلاعات کافی داشته باشید و تلاش و پشتکار خوبی هم به میدان بیاورید. در حقیقت ثبت شرکت اولین قدم است، پس از آن تلاش و خواسته ی شماست که موفقیت تان را رقم می زند.

عروسک سازی

عروسک بافی، از صنایع دستی به شمار می رود. صنایع دستی به طور عام به آن دسته از فعالیت هایی گفته می شود که به تولید و ساخت دستی بعضی از ابزارها، لوازم و وسیله ها با رعایت اصول زیباشناسی می پردازد. هنر عروسک بافی، در سرزمین های مختلف، متناسب با اقلیم و بافت فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی، می تواند شکل های بسیار متنوعی به خود گیرد که در دوران کنونی، خود به یک فرآیند کارآفرینی و اشتغال زایی تبدیل شده است.

بدون شک برای توسعه کسب و کار و دستیابی به سود و اعتبار بالاتر و همچنین ورود به عرصه های جدی تجاری داخلی و خارجی در این زمینه ، بهترین گزینه ثبت شرکت است.

تمامی افراد با دارا بودن تخصص و توانمندی های  گوناگون، می توانند اقدام به ثبت شرکت نمایند. اشخاص حقوقی، اعتبار بیشتری داشته و از حمایت های بالاتری در دولت و پشتوانه محکم تری در امور حقوقی و مالی برخوردار هستند. در واقع شرکت ها توانایی بیشتری برای تحقق اهداف دارند و با وجود افراد متخصص و کاردان و ضمانت اجرایی موثق می توانند بیشترین بازدهی را داشته باشند. جهت ثبت شرکت عروسک بافی می توانید در قالب شرکت سهامی خاص و یا با مسئولیت محدود اقدام نمایید.

شیرینی ‌پزی

شما با داشتن یک فر قنادی و یا فر کیک پزی خانگی به راحتی می توانید کسب درآمد کنید. معمولا سود کیک پزی خانگی بین ۶۰ الی ۷۰ درصد است. با داشتن یک فر کیک پزی عالی و یک پیج اینستاگرام به راحتی می توانید به درآمد های بالا در ماه برسید.

اگر کیفیت خوب محصول شما باعث محبوبیت شما در بین مردم شده است برای جلوگیری از سواستفاده سودجویان از نامی که شما با آن به کسب و کار مشغولید نسبت به ثبت علامت تجاری شیرینی جات خود اقدام نمایید. زیرا با این کار شما دیگر به هیچ سودجویی اجازه نمی دهید که شعبه ای افتتاح کند و با نام تجاری شما فعالیت کند و شما که در حال معروف شدن و محبوب شدن در بین مردم هستید باید به سرعت به ثبت برند خود اقدام نمایید تا فرد دیگری آن نام تجاری را ثبت نکرده است در این صورت راه برای شما بسته خواهد شد.

صنایع دستی

هنرمندان صنایع‌ دستی با راه‌ اندازی کارگاه‌ های کوچک و بزرگ نقشی بسیار مهمی در گسترش این هنر و رشد صادرات این محصولات داشته‌ اند. با وجود این، نکته ‌ای که بسیاری از فعالان این حوزه از آن غافل هستند، لزوم ثبت شرکت صنایع دستی است. برای فعالیت رسمی در هر زمینه ‌ای باید روال قانونی کار را نیز طی کرد تا آن کسب ‌و کار از دید قانون نیز به رسمیت شناخته شود.

بهترین راه برای تاسیس شرکت صنایع ‌دستی، ثبت شرکت سهامی خاص یا ثبت شرکت با مسئولیت محدود است. مناسب ‌ترین گزینه برای شما متناسب با نوع فعالیت و اهداف شما تعیین می‌ شود. یادآوری این نکته نیز ضروری است که برای دریافت جواز فعالیت باید به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی مراجعه فرمایید و مجوزهای لازم را اخذ نمایید.

پرورش گیاهان خانگی

اگر بتوانید در محیط خانه گیاهان کوچک تزئیینی و حتی دارویی پرورش بدهید با استفاده از کمترین فضا می توانید درآمدزایی بسیار خوبی داشته باشید. اگرچه لازم است که مطالعه و تحقیق خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از عهده کار برآییم.

برای ثبت شرکت پرورش گل و گیاه، می توانید این شرکت را همانند سایر شرکت ها در قالب شرکت بامسئولیت محدود و یا شرکت سهامی خاص به ثبت برسانید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌ توانید با مشاورین موسسه حقوقی فکر برتر در تماس باشید.

ترجمه متون انگلیسی به فارسی

در حال حاضر با افزایش تجارت بین‌الملل و همچنین ترجمه‌ متون مختلف از منابع خارجی و انتشار آن بر روی وب سایت‌ های ایرانی، نیاز به مترجم خبره شدیدا احساس می‌ شود. مهم ‌ترین موضوع در مورد مترجمی این است که برای کار نیازی به حضور فیزیکی نخواهید داشت. شما می ‌توانید از مشتریان خود به صورت دورکاری فایل ترجمه را دریافت کنید و از طریق ایمیل یا شبکه‌ های اجتماعی، فایل ترجمه شده را به مخاطب خود ارجاع دهید.

تمام مراحل را می‌ توانید در خانه‌ خود انجام دهید و بدون دردسر کسب درآمد داشته باشید. مترجمانی که در آزمون قوه قضاییه شرکت کرده‌اند و پروانه مترجمی رسمی را دریافت نموده‌اند، می توانند نسبت به تاسیس دارالترجمه اقدام نمایند. هر مترجم رسمی که مورد تایید قوه قضاییه باشد اجازه دارد تا یک دفتر ترجمه رسمی تاسیس کند. برای اطلاعات بیشتر مقاله راهنما تاسیس دارالترجمه را مطالعه نمایید.

مراقبت از کودکان

ارائه خدمات مراقبتی به کودکان می ‌تواند یک مشغله خانگی پردرآمد باشد. مراقبت از کودکان در خانه شما یا در خانه مشتریان، شامل مراقبت، بازی و آموزش کودکان است. همچنین ثبت شرکت خدمات پرستاری با توجه به شرایط کنکونی کشورمان از رشد چشمگیری برخوردار بوده است. افرادی اعم از پزشکان، پرستاران، بهیاران با هدف خدمات رسانی در جهت بهداشت و سلامت مردم گرد هم آمده اند. امروزه شرکت خدمات پرستاری برای افزایش ارتقا خدمات پزشکی با همکاری پزشکان، پرستاران، بهیاران تاسیس می شود.

آموزش خصوصی

اگر شما تسلط کافی در یک حوزه خاص دارید، می ‌توانید خدمات آموزش خصوصی را در خانه خود ارائه دهید. این می ‌تواند شامل تدریس ریاضیات، زبان ‌های خارجی، نقاشی و هنر، موسیقی و سایر موارد باشد.

همچنین می توانید به فکر ثبت یک موسسه آموزشی باشید. برای ثبت موسسه آموزشی باید بدانید که این موسسات از انواع موسسات غیر تجاری محسوب می شوند که هیچ گونه دخالتی در تجارت ندارند. برای آشنایی بیشتر با ضوابط ثبت موسسه آموزشی بهتر است با مشاورین موسسه حقوقی فکر برتر در ارتباط باشید تا شما را هرچه بهتر در این امر یاری رسانند.

طراحی و دوخت لباس

اگر دارای توانایی در طراحی و دوخت لباس هستید، می‌ توانید به عنوان یک طراح و خیاط خانگی فعالیت کنید. ارائه خدمات سفارشی دوخت لباس‌ ها برای مشتریان می ‌تواند منبع درآمد قابل توجهی باشد. بیشتر فعالان در این زمینه برای اعتبار بخشی به کسب و کار خود اقدام به ثبت شرکت طراحی مد و لباس می کنند. فعالیت های شرکت های طراحی مد در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری محسوب می شود. این فعالیت ها می تواند شامل برگزاری نمایشگاه مد، تاسیس مزون ها، طراحی لباس و.. باشد. برای اقدامات مربوط به زمینه فرهنگی و هنری نیاز است که از وزارت ارشاد مجوز دریافت نموده و بعد برای ثبت شرکت اقدام کنید.

پخت و فروش غذا

اگر به طبخ علاقه ‌مند هستید، می ‌توانید غذاهای خانگی را آماده کرده و به فروش برسانید. این مورد می‌ تواند شامل تهیه و فروش تنقلات، شیرینی ‌پزی، تهیه غذاهای سالم و سایر محصولات خوراکی باشد. برند سازی جهت فعالیت در چنین رشته هایی بسیار پر اهمیت است چرا که مشتریان می بایست مجموعه مورد اعتماد خود را با نام یا نشانی به خاطر داشته باشند و از سویی دیگر نیز ثبت قانونی برند بسیار حائز اهمیت است تا از جعل و سوء استفاده های احتمالی در جامعه جلوگیری گردد.

همچنین با توجه به اینکه صنایع غذایی ارتباط مستقیمی با سلامت افراد جامعه دارد، مصرف کنندگان با وسواس و توجه بیشتری چنین محصولات یا خدماتی را انتخاب می نمایند. لذا ثبت برند کترینگ غذا در این شرایط بسیار حائز اهمیت است و می تواند در حسن شهرت یک مجموعه تاثیر به سزایی داشته باشد.

طراحی گرافیک و وب

امروزه، طراحی گرافیک به عنوان ابزاری جهت ارائه نمایش بصری پیام و ایده ای خاص به کار برده می شود و این مهم را با استفاده از نمادها، نشانه ها، کلمات و ترکیب تصاویر انجام می دهد. طراح گرافیک ممکن است از طریق صفحه آرایی، تایپوگرافی، تصویرسازی و عکاسی دست به تولید یک اثر بصری با مفهوم و پیامی خاص بزند. گرایش تبلیغاتی طراحی گرافیک گستره ای بین تبلیغات مجازی، بیلبوردها، پوستر و بسته بندی را شامل می شود و در بخش هویت سازی طراحی لوگو و نام تجاری را در برمی گیرد.

 اگر به طراحی گرافیک و وب علاقه‌مند هستید، می‌ توانید به عنوان یک طراح گرافیک یا وب در خانه فعالیت کنید. ایجاد لوگو، طراحی وب سایت‌ ها و بنرهای تبلیغاتی می‌ تواند درآمد قابل توجهی برای شما داشته باشد. شما نیز می توانید در زمینه طراحی تابلوهای تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ، بروشور، فولدر و پوسترهای تبلیغاتی و... فعالیت نموده و نسبت به ثبت شرکت طراحی گرافیک اقدام نمایید.

شرکت های طراحی گرافیک را می توانید به دو صورت قالب رایج شرکت سهامی خاص و یا شرکت با مسئولیت محدود به ثبت رساند. جهت ثبت شرکت طراحی گرافیکی باید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزهای لازمه را اخذ نمود.

موسسه حقوقی فکر برتر

موسسه حقوقی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، مراحل ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها در زمینه ثبت آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

در صورتی که شغل خانگی و کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و به دنبال ثبت شرکت و قانونی کردن کسب و کار خود هستید می توانید از همکاران ما در موسسه حقوقی فکر برتر کمک بگیرید. فکر برتر جزو بزرگترین مجموعه های ارائه کننده خدمات ثبت شرکت در ایران بوده که خط و مشی خود را بر ارائه خدمات ثبتی با سریع ترین زمان ممکن قرار داده و کسب رضایت مشتریان را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است. موسسه حقوقی فکر برتر یک مجموعه با تجربه و کاملا مسلط به دانش های مورد نیاز برای ثبت انواع مختلف شرکت در ایران و تمامی کشورهای جهان بوده و می تواند امور ثبتی شرکت شما را، در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام دهد.

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران