ثبت برند دمنوش های گیاهی

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

در سال های اخیر دمنوش های گیاهی یا میوه ای مورد استقبال و مصرف برخی خانوارها قرار گرفته است. این استقبال دلایل مختلفی دارد، برخی برای نفع درمانی از این دمنوش ها استفاده می کنند، تعدادی برای تنوع بخشیدن به نوشیدنی روزانه آن را مصرف می کنند و بعضی هم به خاطر اینکه دمنوش را یک نوشیدنی شیک می دانند برای پذیرایی از آن استفاده می کنند.
تاریخچه استفاده از دمنوش ها ظاهراً نخستین بار از بوته های گیاهی که دارای برگ های سبز و دندانه دار به نام چای است، به عنوان دمنوش گیاهی در حدود پنج هزار سال پیش در سرزمین چین استفاده نمودند. استفاده از گیاهان دارویی و فرآورده های آن از سابقه ای به قدمت عمر بشر برخوردار است. طبق اسناد موجود، استفاده از گیاهان در تأمین سلامت و پیشگیری از بیماری در بسیاری از تمدن های جهان از جمله مصر، یونان، چین، هند و ایران مرسوم بوده است. اخیراً سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که در حدود ۸۰ درصد از مردم در سراسر دنیا (5 میلیارد نفر)، به نوعی از طب گیاهی و فرآورده های آن درسطح اولیه بهداشتی _ درمانی استفاده می کنند. یکی از رایج ترین این فرآورده های گیاهی دمنوش ها (دم کرده ها) هستند.
• تعریف دمنوش :
دمنوش، نوعی نوشیدنی است که در آن جزئی ازگل، برگ، ساقه، ریشه، دانه، پوست میوه یا اجزای دیگر گیاهان دارویی که قابل حل در آب هستند، به صورت خشک یا تازه مورد استفاده قرارمی گیرد. دم کردن یا گرفتن عصاره به وسیله آب متداولترین و قدیمی ترین روش به کاربردن داروهای گیاهی است، بیشتر دمنوش ها فاقد کافئین هستند.
دمنوش های گیاهی مزایای سلامتی فراوانی برای روح و جسم شما به ارمغان می آورند و در صورتی که زیر نظر متخصصین طب سنتی استفاده شوند، می توانند اثربخشی بیشتری برای شما داشته باشند. در بسیاری از کشورهای اروپایی پزشکان، دمنوشهای گیاهی را جایگزین داروهای شیمیایی کرده اند.
• مزایای دمنوش ها :
از مزایای دمنوش ها می توان به مواردی از جمله، استفاده آسان و سریع، امکان استفاده از دمنوش های ترکیبی چند گیاه، قابل نوشیدن، قابل استفاده به صورت دهانشویه،یا غرغره، قابلیت استفاده به عنوان لوسیون، شست و شوی مو و غیره به دلیل حلالیت در آب و قابلیت جذب آسان، اشاره نمود.
• ثبت برند دمنوش های گیاهی :
با توجه به اهمیت فراوان دمنوش های گیاهی، چنانچه افراد به فکر فروش بهتر و مطمئن ترین محصول خود در بازار کسب و کار هستند، باید در جهت تولید، فروش و صادرات محصولات خود نسبت به ثبت برند دمنوش های گیاهی اقدام نمایند.
• مدارک ثبت برند دمنوش های گیاهی برای اشخاص حقیقی به شرح ذیل می باشد :
- تصویر شناسنامه
- فتوکپی کارت ملی
- تصویرکارت بازرگانی ( در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
- کپی مجوز فعالیت ( جواز تأسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهاد های نظارتی و حاکمیتی دولتی)
• مدارک ثبت برند دمنوش های گیاهی، برای اشخاص حقوقی :
- فتوکپی شناسنامه وکارت ملی
- تصویر روزنامه تأسیس و آخرین تغییرات شرکت ( از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد.)
- کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد.)
- تصویرمجوز فعالیت( جواز تأسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
• فرآیند ثبت برند دمنوش های گیاهی :
ابتدا به پایگاه اینترنتی http://iripo.ssaa.ir (قسمت ثبت علامت تجاری_ خدمات الکترونیک) مراجعه نمایید. و اظهارنامه ثبت برند را در سامانه تکمیل کنید. و سپس مراحل ثبت نام را به ترتیب زیر طی نمایید.
_ پر کردن مشخصات مالک
_ بارگزاری مدارک ذکر شده
_تأیید اطلاعات ومدارک
_ پرداخت هزینه ثبتی از طریق اینترنت
_ دریافت شماره اظهارنامه و رمز از طریق تلفن
_ امضای نسخه تأیید شده و ارسال یکی از نسخه ها که قبلاً برابر با اصل شده باشد.

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران