یکی از انواع ثبت برند، ثبت بین المللی است. کشورهایی که به عضویت کنوانسیون پاریس درآمده اند، از مزایایی جهت ثبت برند خود بهره مند می گردند. همان طور که در مقالات پیش نیز اشاره شد، برای ثبت بین المللی برند ، باید ابتدا برند را در کشور خود به ثبت برسانید. سپس می توانید از طریق دفاتر مالکیت صنعتی کشورهای عضو مادرید، درخواست ثبت بین المللی نمایید.
مجموعه ای از افراد که برای انجام فعالیتی خاص با همدیگر همکاری می نمایند، می توانند یک شرکت یا موسسه را تشکیل دهند. انتخاب شکل شرکت برای فعالیت تجاری به دلایل مختلفی مانند ضرورت جمع کردن سرمایه زیاد ، تخصص های گوناگون ، استفاده از مزایای بیمه و بازنشکستگی ، افتتاح حساب بانکی تجاری، بهره مندی از وام و منابع مالی، امکان شرکت در مناقصات و مزایده و قراردادهای دولتی و ... صورت می گیرد .
چنانچه می خواهید اقدام به تاسیس و ثبت شرکتی دوستانه و خانوادگی نمایید، از بهترین گزینه ها برای ثبت ، شرکت با مسئولیت محدود است . شرکت با مسئولیت محدود ، به اصطلاح شرکت دوستانه و خانوادگی است که بیشتر بین افرادی که با هم دوست و روابط مالی دارند تشکیل می شود.
بنا به تعاریف بین المللی، منطقه آزاد محدوده حراست شده بندری و غیربندری است که از شمول برخی از مقررات جاری کشور متبوع خارج بوده و با بهره گیری از مزایایی نظیر معافیت های مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمرکی، عدم وجود تشریفات زاید ارزی ، اداری و مقررات دست و پاگیر و همچنین سهولت و تسریع در فرآیندهای صادرات و واردات با جذب سرمایه گذاری خارجی و انتقال فناوری به توسعه سرزمین اصلی کمک می نماید. شایان ذکر است، در تعریف سازمان ملل متحد ( یونیدو ) از مناطق آزاد به عنوان " محرکه " در جهت تشویق صادرات صنعتی تلقی می گردد .
شرکت تعاونی، شرکتی متشکل از اشخاص حقیقی و یا حقوقی است که به منظور رفع نیازمندی های مشترک و بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی شرکاء از طریق خودیاری و کمک متقابل و همکاری آنان و تشویق به پس انداز تشکیل می شود.
هدف از ایجاد شرکت تعاونی، تحصیل سود نمی باشد بنابراین کاربرد کلمه سود در خصوص درآمد آن ها جایز نیست و آنچه به شرکا داده می شود مازاد دریافتی است که به نسبت معاملات انجام با شرکت توسط شرکا به آن ها پرداخت می شود.
تعاونی ها از لحاظ قبول به عضویت و تعداد اعضا در گروه هایی به شرح ذیل جای می گیرند :
یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت ، نام و نشان تجاری آن شرکت می باشد . هر چه ارزش نام و نشان تجاری در ذهن مصرف کنندگان بیشتر باشد، شرکت می تواند در سایه آن منافع بیشتری را از مصرف کنندگان کسب کند.
بر این اساس، توانمندی مدیران برندها در ساخت یک برند قدرتمند بسیار ارزشمند است. یکی از عوامل تاثیرگذار در طراحی یک برند موفق ، انتخاب نام برند است. در این مقاله به دنبال پاسخ به این سوال خواهیم بود که چگونه برای محصولات و سازمان خود نام تجاری انتخاب کنیم. شایان ذکر است، متقاضیان عزیز در صورت نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی در این رابطه می توانند با کارشناسان مجرب و کارآزموده ثبت شرکت فکر برتر تماس حاصل فرمایند.
ارتباط با فکر برتر : 02142037000
آدرس:
جردن، بالاتر از اسفندیار پلاک۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
مدیریت و فروش: 02142143
ثبت شرکت در عمان: 09128330765
ثبت شرکت: 09128578441
تغییرات: 09129352517
ثبت برند و نام تجاری: 09129350317
اخذ و تمدید کارت بازرگانی: 09120907459
اخذ کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
ثبت طرح : 09128394102
ثبت اختراع دانش بنیان: 09128579331
آدرس:
جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
ارتباط با فکر برتر : 02142037000