ثبت شرکت در شهر کرد

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اگر شما نیز از کسب و کار مناسبی برخوردار هستید، برای آنکه این کسب و کار خود را به صورت قانونی به رسمیت ببخشید، نیازمند ثبت شرکت در شهر خود خواهید بود. ثبت شرکت باید توسط کارشناسان متخصص انجام شود. برای ثبت شرکت در شهرکرد که لازمه تجارت شما در این شهر است، باید مدارک خاصی را به همراه داشته باشید و همچنین ضوابط و شرایط را رعایت فرمایید.  

اگر شما نیز به دنبال ثبت شرکت در شهرکرد هستید و قوانین و ضوابط یا شرایط این کار را نمی‌دانید، به شما توصیه خواهیم کرد  که با مشاوران و کارشناسان در این خصوص مشورت نمایید. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی ثبت شرکت در شهرکرد بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

نحوه ثبت شرکت در شهرکرد

شهرکرد یکی از کلانشهرهای کشور عزیزمان ایران است که تاجران و کار آفرینان بسیاری دارد. اگر شما در این شهر زندگی می‌کنید و می‌خواهید که کسب و کار خودتان را قانونی کرده و همچنین برند معتبر خودتان را بسازید، لازم است که به فکر ثبت شرکت در شهرکرد نیز باشید! با ثبت شرکت می‌توانید کسب و کار خودتان را گسترش داده و به نوعی از شخصی بودن خارج شوید و شرکا خود را به صورت قانونی معتبر معرفی کنید. در کل ثبت شرکت برای کسب و کارها و همچنین جلوگیری از مشکلاتی که در آینده شرکا ممکن است با یکدیگر داشته باشند، بسیار مهم است زیرا قانون تجارت از شما حمایت خواهد کرد. در نتیجه بهتر است که هر چه سریع تر اقدامات لازم برای ثبت شرکت را انجام دهید. 

به صورت کلی شرکت هایی که درقانون تجارت، به عنوان شرکت تجاری، می شوند، برای آنکه بتوانند فعالیت خود را به صورت قانونی آغاز کرده و همچنین به عنوان یک برند در کسب و کار خود به جامعه معرفی شوند، نیاز دارند تا تمامی مراحل ثبت شرکت را انجام دهند و هرچه صریع تر شرکتی به اسم خودشان داشته باشند. در واقع داشتن یک شرکت تجاری آن هم به صورت قانونی مزیت‌های بی شماری را برای کسب و کارتان به همراه خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ثبت شرکت، این است که می‌توانید از مزایا و تهسیلات بخش دولتی و خصوصی، بهره مند شوید و کار و فعالیت خود را در قالب قوانین انجام دهید و دیگر نگران بسته شدن کسب و کار خود نخواهید بود. 

برای ثبت شرکت در شهرکرد، مانند هر شهر دیگری یک سری الزامات و قوانین خاص وجود دارد. بنابراین، موسسین هر شرکت در شهرکرد، نیز باید برای ثبت شرکت تجاری مورد نظر خود، اقدامات قانونی آن را طی نموده که این مساله، دارای شرایط، مدارک و روش‌های خاص خود خواهد بود که در صورت عدم رعایت این موارد، امکان ثبت شرکت در شهرکرد وجود نخواهد داشت.


نکات بسیار مهم برای ثبت شرکت در شهر کرد

برای آنکه بتوانید ثبت شرکت در شهرکرد را به راحتی انجام دهید، باید موارد و نکات بسیار مهمی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌نماییم: 

• در ابتدا باید قالب شرکت خود را انتخاب نمایید. (انواع شرکت‌ها به دسته‌های مختلفی از جمله مسئولیت محدود، سهامی خاص، سهامی عام، تضامنی، تعاونی، نسبی و ... تقسیم بندی خواهند شد)

• مدارک مورد نیاز را براساس قالب شرکت انتخاب کنید. 

• اسامی مورد نظر خود را انتخاب نمایید، معمولا اسامی امروزه 3 واژه‌ای و اسامی 4 واژه ای است.  

• یک آدرس و کدپستی معتبر برای محل فعالیت شرکت، طراحی موضوع بر اساس موضوع اصلی شرکتتان نیز باید انتخاب نمایید. 

همچنین باید اشاره داشت که به منظور ثبت شرکت در شهرکرد، موسسین آن باید از شرایط خاصی برخوردار باشند و موضوعات ذکر شده در زیر را نیز رعایت فرمایند: 

•تامین حداقل سرمایه 

•انتخاب مدیران و بازرسان

•ارائه مدارک لازم، شامل اساسنامه، اظهارنامه، شرکت نامه و گواهی عدم سوء پیشینه مدیران،

•برای ثبت شخصیت حقوقی، از طریق سامانه جامع ثبت شرکت ها و طبق مقررات نحوه ثبت شرکت سایت، اقدام نمایند

با توجه به توضیحاتی که در فوق خدمت شما عزیزان ارائه داده‌ایم، ثبت شرکت در شهرکرد یک امر کاملا تخصصی است. شما عزیزان نیز برای انجام این کار باید به معتبرترین سامانه‌ها و سازمان‌هایی که این کار را انجام می دهند مراجعه فرمایید تا پس از معرفی سامانه ثبت شرکت در شهرکرد، شرایط، نحوه، مدارک و هزینه ثبت را از گروه مربوطه جویا شوید و تمامی اسناد شما به درستی آماده گردد. 


هزینه ثبت شرکت در شهرکرد

بسیاری از شما که قصد ثبت شرکت در شهرکرد را دارید، ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که هزینه ثبت شرکت در شهر شهرکرد چقدر است؟ نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که هزینه ثبت شرکت به نوع شرکت شما یعنی سهامی خاص، سهامی عام، مسئولیت محدود و ... بستگی دارد. هزینه ثبت شرکت در شهرکرد، شامل این موارد می باشد: 

• هزینه حق الثبت شرکت، 10 هزار تومان.

• هزینه ابطال حق تمبر شرکت، نیم در هزار سرمایه. 

• هزینه چاپ آگهی تاسیس شرکت، در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار، شروع از 260 هزار تومان.

• هزینه تعیین نام شرکت، 50 هزار تومان.

• هزینه گواهی عدم سوء پیشینه، 110 هزار تومان، در روش مراجعه حضوری به دفاتر پلیس + 10 و 20 هزار تومان، از طریق سامانه ثنا.

سرمایه اولیه ثبت شرکت

سرمایه اولیه شرکت، جهت تشکیل و ثبت اینترنتی تاسیس شخصیت حقوقی که برای انواع مختلف شرکت تجاری، متفاوت می باشد. در زیر به بررسی سرمایه اولیه جهت ثبت شرکت در شهرکرد پرداخته‌ایم: 

•با این توضیح که حداقل سرمایه شرکت سهامی عام، 5 میلیون ریال. موسسین باید 20 درصد آن را تعهد کرده و حداقل 35 درصد مبلغ تعهد شده را پرداخت کنند. 

•حداقل سرمایه شرکت سهامی خاص، یک میلیون ریال بوده که موسسین باید حداقل 35 درصد آن را پرداخت کنند.

•حداقل سرمایه ثبت شرکت تعاونی عام، 100 میلیون ریال و شرکت تعاونی خاص، 10 میلیون ریال است که یک سوم آن، باید پرداخت گردد.

•در مورد سایر شرکت ها نیز حداقل سرمایه ای جهت تشکیل، در قانون تجارت، مشخص نشده است. 

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد تا به بررسی ثبت شرکت در شهرکرد بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شما نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان و مشاوران مجموعه ما در این خصوص مشورت نمایید. 


سوالات متداول

مدارک لازم برای ثبت شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی در شهرکرد، چه می باشد؟ 

دو نسخه شرکت نامه و اساسنامه، دو نسخه تقاضانامه، دو نسخه صورت جلسه مجمع عمومی موسس و هیات مدیره، ارائه نام شریک یا شرکای ضامن که سمت مدیریت دارند، اصل مجوز از مراجع مربوطه، کپی برابر اصل شده مدارک هویتی تمام شرکاء، مديران و هيات نظار و گواهی عدم سوء پیشینه مدیران. 

مدارک لازم برای ثبت شرکت تعاونی در شهرکرد، چیست؟ 

 سه نسخه اساسنامه با مهر اداره تعاون، دو نسخه صورت جلسه مجمع عمومی اول و هیات مدیره، دو نسخه تقاضانامه و دو نسخه شرکت نامه، اصل گواهی بانک با تصریح پرداخت حداقل 35 درصد سرمایه شرکت، کپی برابر اصل شده مدارک هویتی مديران، اصل مجوز از اداره تعاون مربوطه و گواهی عدم سوء پیشینه مدیران. 

مدارک لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت حدود، تضامنی و نسبی در شهرکرد، چه می باشد؟ 

دو نسخه شرکت نامه و اساسنامه، دو نسخه تقاضانامه، دو نسخه صورت جلسه مجمع عمومی موسس و هیات مدیره، اصل مجوز از مراجع مربوطه، کپی برابر اصل شده مدارک هویتی تمام شرکاء، مديران و هيات نظار و گواهی عدم سوء پیشینه مدیران.

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران