نحوه دریافت کد اقتصادی شرکت از طریق اینترنت

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

دریافت کد اقتصادی جهت شناسایی شخص، شرکت یا موسسه در واحد مالیاتی استفاده می‌شود و تمامی شرکت های ثبت شده ملزم به اخذ کد اقتصادی هستند. هر شرکت یا مؤسسه بعد از اینکه به ثبت رسید و آگهی تأسیس آن در روزنامه رسمی منتشر گردید باید حداکثر ظرف 2 ماه در اداره مالیات حوزه ‌ای که به آدرس شرکت یا مؤسسه مرتبط است تشکیل پرونده داده و نسبت به اخذ کد اقتصادی اقدام نماید. در این مقاله از موسسه ثبت شرکت فکر برتر در مورد کد اقتصادی شرکت ها و نحوه اخذ کد اقتصادی از طریق اینترنت مطالبی را بیان خواهیم کرد.

مزایای افزایش سرمایه شرکت

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد سرمایه شرکت باید به آن توجه کرد این است که ارزش یک شرکت با سرمایه آن شرکت یکی نیست، بلکه ارزش شرکت شامل سود، تجهیزات، نیروی انسانی، خطوط تولید، ارزش برند و غیره را در بر دارد، در حالی که سرمایه یک شرکت مقدار پولی است که برای شروع به کار اولیه هر شرکتی مورد نیاز بوده و معمولاً سهامداران در تهیه و مهیا کردن آن نقش اساسی را دارند. در این مقاله از سایت مؤسسه ثبت شرکت فکر برتر، اطلاعاتی در مورد افزایش سرمایه در یک شرکت و مزایای افزایش سرمایه شرکت برای شما ارائه خواهد شد.

نحوه ثبت مؤسسه غیر تجاری

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال

موسسات و تشکیلات غیر تجاری در واقع شرکت‌ هایی هستند که برای مقاصد غیر تجاری نظیر علمی یا خیریه تشکیل می‌شوند. ثبت موسسات غیر تجاری می تواند تحت عناوینی از قبیل انجمن، کانون یا بنگاه و امثال آن اختیار نمایند، ولی اتخاذ عناوینی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارد از طرف موسسات مزبور ممکن نخواهد بود.

روشهای کاهش سرمایه در شرکت سهامی خاص

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

سهامداران تمامی شرکت ها، قبل از ثبت شرکت، مبلغی را مشخص می کنند و آن را تایید می کنند. این مبلغ سرمایه نقدی اولیه شرکت محسوب می شود. اما می توان سرمایه شرکت را کاهش داد. در ادامه این مطلب از سایت ثبت شرکت فکر برتر، نحوه کاهش سرمایه شرکت سهامی، مدارک کاهش سرمایه شرکت سهامی خاص، هزینه کاهش سرمایه شرکت سهامی خاص و صورتجلسه کاهش سرمایه شرکت سهامی خاص را خواهیم گفت.

راهنمای کامل نحوه دریافت مجوز بهداشت بسته بندی مواد غذایی

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال

یکی از مراحل حساس و پر اهمیت در تولید مواد غذایی، بسته بندی مواد غذایی می باشد که لازم است تا در این مرحله تولید نکات و استاندارد های بهداشتی به بهترین نحو رعایت شده و مواد غذایی کاملاً سالم و بهداشتی به دست مصرف کننده برسد. افتتاح یک کارگاه یا شرکت بسته بندی مواد غذایی نیازمند گذراندن مراحل مختلف و در نهایت اخذ مجوزهای لازم می باشد. در صورت عدم دریافت مجوز در صورتی که بسته بندی مواد غذایی صورت بگیرد کسب و کار مشمول جریمه‌ های سنگین و حتی عواقب قانونی خواهد شد. در ادامه این مقاله از موسسه ثبت شرکت فکر برتر با ما همراه باشید تا شما را با مراحل و نحوه دریافت مجوز بهداشت بسته بندی مواد غذایی آشنا نماییم.

تماس جهت پیگیری روند اجرایی قرارداد منعقد شده

ارتباط با فکر برتر : 02142037000
آدرس: جردن، بالاتر از اسفندیار پلاک۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)

تماس به جهت اخذ مشاوره از کارشناسان:

مدیریت و فروش: 02142143
ثبت شرکت در عمان: 09128330765
ثبت شرکت: 09128578441
تغییرات: 09129352517
ثبت برند و نام تجاری: 09129350317
اخذ و تمدید کارت بازرگانی: 09120907459
اخذ کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
ثبت طرح : 09128394102
ثبت اختراع دانش بنیان: 09128579331
آدرس:
جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
ارتباط با فکر برتر : 02142037000 

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران