ثبت شرکت جنرال تریدینگ و اخذ اقامت امارات

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ثبت شرکت جنرال تریدینگ یکی از انتخاب های تجار و بازرگانان برای سرمایه گذاری در امارات متحده عربی است. به طور کلی General Trading یا تجارت عمومی یکی از انواع شرکت هایی است که می توان در دبی و سایر بخش های امارات نسبت به تاسیس آن اقدام کرد.

شرکت جنرال تریدینگ و یا مجوز این نوع شرکت به افراد این امکان را می دهد تا در زمینه ی صادرات و واردات کالا و همچنین تولید پوشاک و تولید لوازم الکترونیکی و در کنار آن تولید ماشین آلات، فعالیت کنند. معمولا اکثر کسانی که اقدام به ثبت کردن شرکت جنرال تریدینگ در دبی می کنند، از بازرگانان و تاجران هستند و می خواهند با استفاده از این مجوز اقدام به فعالیت در حیطه ی تخصصی خود نمایند.

البته کشور امارات نیز یک سری طرح های حمایتی را برای این افراد در نظر گرفته است. بر این اساس، این گونه اشخاص با بهره‌ گیری از این سیاست ها می توانند موفقیت ‌های فراوانی را به دست آورند. مقاله پیش رو، به همت تیم موسسه حقوقی فکر برتر گردآوری شده تا اطلاعات مفیدی در زمینه ثبت شرکت جنرال تریدینگ و اخذ اقامت امارات، در اختیار مخاطبین خود قرار دهد.

مزایای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در امارات

به طور کلی ثبت و تاسیس شرکت در امارات متحده عربی مزایای بسیاری به دنبال دارد که افراد کثیری برای دست یابی به این مزیت ها در جست و جوی آشنایی با زیر و بم فرآیند ثبت شرکت در امارات هستند. در حقیقت ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی و انواع دیگر ثبت شرکت در امارات می تواند اهداف شخصی و تجاری متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور را برآورده کند. از مزایای ثبت شرکت در دبی می توان به این موارد اشاره کرد:

نزدیکی و همسایگی امارات با ایران و امکان رفت و آمد، سرعت و سهولت پروسه ثبت شرکت در دبی و امارات، معاف شدن از پرداخت مالیات های هنگفت، امکان ایجاد روابط کاری با دیگر کشورها، ثبات اقتصادی، امکان برخوداری از مالکیت صد درصدی و…

علاوه بر این موارد شرکت جنرال تریدینگ به صاحبان آن این امکان را می دهد که بدون محدودیت در انواع و اقسام مشاغل و حوزه های کاری فعالیت داشته باشند. همچنین شما با ثبت شرکت جنرال تریدینگ در امارات، می توانید نسبت به صادرات کالا، واردات آن و فعالیت در حوزه تولید و خدمات اقدام نمائید.

در واقع مهم ترین مزیت در ثبت شرکت جنرال تریدینگ برای افراد، برخوداری از آزادی عمل بیشتر برای کار و تجارت است. عموما تجار و بازرگانان از این نوع شرکت برای سرمایه گذاری در دبی و امارات متحده عربی استفاده می کنند.

یکی دیگر از مزایای مهم ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی دریافت امتیاز نمایندگی است، در واقع سرمایه گذاری در کشوری مانند امارات که ثبات اقتصادی داشته باشد، مزایایی از این دست را به بار می آورد. یکی از مسائلی که در اکثر کشور ها برای ثبت شرکت نیاز است ارائه گزارش بازرسی سالانه به نهاد مربوطه است؛ ولی جالب است بدانید که برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی نیازی به ارائه گزارش بازرسی سالانه نیست و حتی  به انتخاب بازرس از میان اعضای شرکت خود نیز نیاز ندارید.

در هر کشوری شما برای ایجاد حساب بانکی نیازمند به ویزا هستید، کشور امارات هم از این قاعده مستثنی نیست، با این تفاوت که شما اگر خواهان ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی باشید پیش از دریافت ویزای خود نیز می توانید حساب بانکی باز کنید.

شما پس از ثبت این شرکت، بعد از گذشت مدت زمان کمی خود به خود ویزای سه ساله برای اقامت در کشور امارات نیز دریافت می کنید و می توانید از مزایای اقامت امارات با ثبت شرکت برخوردار شوید. بسیاری از تاجران و بازرگانانی که خواهان فعالیت تجاری در کشور امارات هستند، این پرسش در ذهنشان وجود دارد که با ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی چند در صد سود سالانه شرکت به صاحبان آن باز می گردد؟ در پاسخ باید گفت که: تمامی سود سالانه صاحبان شرکت متعلق به خودشان است و مهم ترین مستند در این زمینه: کنترل شرکت به دست صاحبان، نبود عوارض گمرکی و عدم نیاز به پرداخت مالیات است.

شرایط و ضوابط ثبت شرکت در امارات

افراد برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی همچون هر پروسه ثبت شرکت دیگری بایست واجد شرایط اولیه برای تاسیس شرکت باشند.

شرایط و ضوابط ثبت شرکت در دبی و امارات هم برای مالکان آن و هم برای سیاست کلی آن شرکت لحاظ می شود. دقت کنید که ثبت شرکت در هر منطقه و هر شهر از امارات متحده عربی از قوانین خاصی تبعیت می کند. همچنین مناطق آزادی در هر شهر امارات وجود دارد که پیروی از قوانین ثبت شرکت در آنها الزامی نیست.

بنابرین پیش از اقدام برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ ضروری است که از آشنایی نسبی با شرایط و قوانین ثبت شرکت در دبی برخودار باشید. در حالت کلی و در ثبت انواع گوناگون شرکت در امارات و دبی، شما نیازمند حمایت یک کفیل واجد شرایط در امارات هستید.

این کفیل بر حسب شرایط و نوع شرکت و موسسه شما ممکن است مالک ۵۱ درصد سهام شرکت باشد و یا تنها نام آن در قرارداد ذکر شود؛ در هر دو صورت وجود کفیل برای تاسیس شرکت ضروری است.

شرایط دیگری نیز برای ثبت شرکت در دبی وجود دارد اعم از شرایط سنی، میزان تحصیلات و… که جزییات آنها با توجه به نوع شرکت انتخابی شما تعیین می شود.

مراحل و مدارک لازم برای ثبت شرکت در امارات

اولین مرحله برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی انتخاب یک موسسه ی مناسب برای انجام کارهای شماست. مرحله بعدی تهیه  مدارک و همچنین انجام کارهای ادارای است. نکته ای که در این مورد باید ذکر گردد این است که افراد در انجام کارهای اداری و همچنین جمع آوری مدارک بهتر است با حوصله عمل کنند و صبر پیشه نموده و به هیچ عنوان کلافه نشوند.

اولین مدرکی که افراد باید نسبت به تهیه ی آن اقدام کنند کپی پاسپورت های کارکنان و همچنین سهامداران شرکت است. مورد بعدی که می بایست تهیه گردد توافق نامه شرکت است که تمامی سهام داران می بایست موضوع فعالیت خود را در آن ذکر کنند و توافق خود اعلام کنند. پس از ارائه  مدارک به ارگان مربوط که می توان آن را وزارت اقتصاد امارات نامید می بایست منتظر ماند تا این ارگان موافقت خود را با درخواست شما را اعلام نماید.

یکی از قسمت های مهم تهیه مدارک ثبت شرکت جنرال تریدینگ دریافت لایسنس تجاری مناسب با اهداف شرکتتان است. لایسنس در واقع همان مجوزی است که به شما اجازه فعالیت و تجارت در امارات متحده عربی می دهد.

برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در امارات و هر یک از هفت شیخ نشین آن شما باید لایسنس تجاری مورد نیاز برای شرکت های جنرال تریدینگ را دریافت کنید.

هزینه های لازم برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در امارات

در ارتباط با هزینه های لازم برای ثبت کردن شرکت جنرال تریدینگ در دبی باید گفت که افراد بهتر است برای اطلاع از این موارد به وب سایت های رسمی کشور امارات مراجعه کنند و از این طریق از هزینه های دقیقی که برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی نیاز است مطلع شوند. این کار به این دلیل می باشد که ممکن است ارقام ذکر شده در صفحات مختلف درست نباشند.

علاوه بر هزینه های ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی افراد باید هزینه های مربوط به جمع آوری مدارک و همچنین تهیه  آن ها و در کنار آن هزینه مربوط به موسسه ای که با آن برای اخذ مجوز ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی اقدام به همکاری کرده اید نیز اضافه شود. گفتنی است که این هزینه ها به هیچ عنوان هنگفت نخواهد بود و افراد می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی این هزینه ها را پرداخت کنند و پس از دریافت مجوز خود و انجام کارهای تخصصی خود به درآمد بسیار خارق العاده ای دست یابند.

مراحل ثبت شرکت در امارات

حال که از شرایط و مدارک لازم برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی مطلع شدید، بایست با هر مرحله از روند ثبت شرکت در امارات آشنا شوید. بسیاری از متقاضیان ثبت شرکت در دبی می خواهند بدانند که صفر تا صد ثبت شرکت و دریافت ویزای سرمایه گذاری امارات به چه مدت زمان نیاز دارد.

در پاسخ به این سوال بایست خاطر نشان کرد که یکی از مزایای ثبت شرکت در امارات سرعت انجام آن بوده به طوری که همه مراحل ظرف مدت یک ماه تکمیل می شوند. متقاضیان ثبت شرکت General Trading در دبی در قدم اول بایست مدارک شناسایی خود، شرکت، کفیل و دیگر سهامداران را آماده کنند.

در این بخش شما باید نوع شرکت و حوزه فعالیتتان را انتخاب کنید؛ شرایط ثبت شرکت با توجه به نوع شرکت و فعالیتی که شما انتخاب کرده اید می تواند تغییر کند. همچنین داشتن مدارک تحصیلی و آکادمیک، تسلط بر زبان های مختلف، سابقه کاری و… می توانند در سرعت و سهولت انجام شدن پروسه ثبت شرکتتان تاثیر عمیقی داشته باشد.

بعد از این مرحله حال نیاز است با استفاده از ویزای توریستی به صورت حضوری به امارات متحده عربی و ارگان مربوطه مراجعه کرده و مجوزهای لازم را کسب کنید. در نهایت نیز شما به عنوان مالک شرکت بایست نام شرکت را انتخاب کرده و مجوزهای تجاری لازم (لایسنس) را دریافت کنید.

پس از عبور از مراحل یاد شده و با اتمام پروسه ثبت موسسه تجاری جنرال تریدینگ در دبی اکنون شما قادر خواهید بود برای دریافت ویزای سرمایه گذاری امارات اقدام کنید. این ویزا از نوع اقامت با سرمایه گذاری است که به مدت سه سال اعتبار دارد و پس از آن نیز قابل تمدید خواهد بود.

منظور از مجوز تجاری یا همان لایسنس تجاری چیست؟

برای تاسیس و ثبت شرکت جنرال تریدینگ در امارات 4 نوع مجوز وجود دارد که عبارتند از:

مجوز تجاری: این مجوز برای انجام خرید و فروش و انواع دیگر فعالیت های تجاری در داخل کشور امارات صادر می گردد.

مجوز صنعتی: کسانی که قصد انجام فعالیت تولید کالا را در کشور امارات دارند، به اخذ مجوز صنعتی نیاز پیدا خواهند کرد.

مجوز گردشگری: معمولا این مجوز برای تاسیس شرکت های گردشگری صادر می ‌شود. البته برای اقامت کوتاه مدت گردشگران و تفریح آنها در شهر دبی نیز استفاده می شود.

مجوز حرفه ای: این مجوز مخصوص یک سری امور خدماتی از جمله حسابداری، پزشکی، امور وکالت، مشاوره و امور مربوط به خدمات تکنولوژی است.

در میان این چهار نوع مجوز، مجوز تجاری یکی از پرکاربردترین نوع مجوز برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در امارات است. چرا که شامل انواع خرید و فروش کالا و خدمات و معاملات املاک است. از طرفی، اخذ آن با شرایط آسان تری صورت می پذیرد.

معرفی کفیل یا شریک اماراتی

در واقع کفیل یک کلمه عربی است و در لغت به معنی ضامن و فردی است که دیگری را تحت سرپرستی خود قرار می دهد. کفیل در واقع نوعی نماینده شرکت بوده و فردی بومی است که در زمان عدم حضور شما در امارات، به کارهای شرکت می پردازد.

شما نباید نگران این موضوع باشید. چرا که مالکیت کل شرکت به متقاضی ثبت شرکت داده می ‌شود. پس کفیل نمی تواند به حساب های شرکت دسترسی داشته باشد. فقط نام او در قرارداد قید می گردد. در ضمن شما باید سالانه مبلغی را جداگانه به کفیل به دلیل حمایت از کسب و کار خود پرداخت نمایید.البته در شرکت های تجاری با قانون جدید نیازی به داشتن کفیل نیست.

نکات مهم در مورد ثبت شرکت جنرال تریدینگ در امارات

لازم است برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در امارات نکات مهمی را مد نظر خود قرار دهید. این نکات شامل موارد زیر هستند:

  • در گذشته شهر دبی از طریق درآمد نفتی به شهرت فراوانی رسیده بود. هم اکنون این شهر تبدیل به یک شهر تجاری و گردشگری شده که برای سرمایه گذاران خارجی فرصت های زیادی را فراهم نموده است.
  • دبی در کشور امارات دارای مناطق آزاد است. به همین علت ایرانیان و خارجی های دیگر برای ثبت شرکت در برخی مناطق اصلا نیازی به کفیل ندارند.
  • از آنجایی که بیشتر جمعیت امارات را مهاجران خارجی تشکیل داده ‌اند، لذا مزیت هایی را برای نیروهای کار در نظر گرفته اند. یعنی می توانید کارکنان ایرانی خود را نیز به همراه خودتان ببرید.
  • هزینه ثبت شرکت در امارات بر اساس نوع شرکت و مجوزهای اخذ شده، متغیر است.
  • از پرطرفدارترین مجوزهای فعالیت ایرانی ها در کشور امارات، مجوز تجاری بوده که فرایند ثبت آن به آسانی صورت می پذیرد.
  • بعد از اینکه شرکت خود را ثبت نمودید، باید در حوزه فعالیت‌ های مربوط به همان شرکت شروع به کار کنید.
  • شما نمی توانید انواع فعالیت های تجاری را با ثبت یک شرکت انجام دهید.

سخن پایانی

ثبت شرکت جنرال تریدینگ در امارات با توجه به فعالیت ‌های تجاری این کشور و رشد اقتصادی، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. قوانین آسان در بخش ‌های مالی و اداری سبب گردیده تا بازرگانان به تعامل تجاری با کشور امارات تمایل پیدا کنند.

علاوه بر این موارد، معافیت مالیاتی و مالکیت تام شرکت در مناطق آزاد در سال های اخیر برای تولیدکنندگان کشورمان بسیار شگفت انگیز بوده است. امروزه برندهای تجاری معتبری که برای تولید محصولات خود دارای کارخانه هستند نیز اقدام به تاسیس یک شعبه در شهر دبی نموده اند.

علت آن هم انجام سریع امور تجاری بدون قوانین سختگیرانه است. با همه این تفاسیر، نه تنها تاجران و بازرگانان، بلکه مردم عادی نیز برای اقامت و یافتن کار در این کشور در تلاش هستند.

کشور امارات در سال ‌های اخیر از سرمایه‌ گذاران زیادی استقبال کرده و یک سری طرح های حمایتی را برای آنها در نظر گرفته است. از این رو، افراد متقاضی با ثبت شرکت در امارات و اخذ اقامت امارات توانسته اند به هدف خود برسند.

بنابراین می‌ توان گفت که حمایت کشور امارات و همچنین توسعه کسب و کار، از مهم ‌ترین مزیت‌ های ثبت شرکت است. در کنار این مزیت، بستر مناسبی برای سرمایه ‌گذاری وجود دارد. علاوه بر آن، رشد اقتصادی و وجود مشاغل مختلف سبب شده که افراد زیادی به ثبت شرکت در این کشور روی آورند. موسسه حقوقی فکر برتر مشاور شما در کلیه امور مربوط به ثبت شرکت در اقصی نقاط جهان می باشد.

 

 

 

 

واحدهای ثبتی

تغییرات: 09129352517
تاسیس: 09128578441
عمان: 09128330765
برند: 09129350317
کارت بازرگانی: 09120907459
کد اقتصادی و ارزش افزوده: 09128348466
طرح صنعتی: 09128394102
اختراع و دانش بنیان: 09128579331

تماس با ما

جردن بالاتر از اسفندیار پ۱۴۱ طبقه سوم (جهت مراجعه حضوری)
تهران، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک 223، ساختمان فکر برتر
تلفن: 42143-021
021-42017
021-42037000
09128330765

بهینه سازی و سئو توسط شرکت سئو ایران